شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
تبلیغات نسل سوم
تمام كارخانه ها پس از تولید كالا فقط به فروش آن فكر می كنند و این فروش است كه بقای آن شركت را تضمین می كند. اما چگونه كالای خود را به بازار هدف معرفی كنیم؟
راه های مختلف را شما در سطح شهر و خانه می بینید! تابلوها، میان برنامه های تلویزیونی، بروشورهای تبلیغاتی، روزنامه ها و... كه هركدام دارای نقاط ضعف و قوت هستند. ولی حالا شاهد ظهور تبلیغات نسل سوم هستیم و در روش های تبلیغی جدید و مؤثر، با پاك كردن نقاط ضعف در روش های دیگر تا حدود زیادی رضایت تولیدكننده و مصرف كننده را در این روش تبلیغی در كشورهای پیشرفته شاهدیم.
این روش هم اكنون در كشور ما نیز شروع شده. نام این وسیله جدید تبلیغاتی «تی وی موبیل» است؛ یك تلویزیون بزرگ نصب شده بر روی خودرو كه ویژگی های خاصی دارد، مانند متحرك بودن بنا به درخواست تولیدكننده و در مسیری خاص در شهر حركت می كند یا می ایستد و تیزرهای تبلیغاتی را به نمایش می گذارد و همچنین برای كالاهایی كه دارای رایحه هستند مانند: عطرها، صابون ها و... بوی كالا را نیز در محل احساس می كنیم و نمونه هایشان را نیز می توانیم در اتومبیل ببینیم و اطلاعات كامل تر را از متصدی تبلیغ بگیریم.
هشدارهای پلیس و راهنمایی و رانندگی، اخبار و پخش مستقیم مسابقات ورزشی مختلف نیز با این وسیله قابل اجراست و صاحبان كالا در هر لحظه كه بخواهند می توانند به وسیله اینترنت از دفتر كار خود با تی وی موبیل ارتباط برقرار كنند و موقعیت نمایشی تیزرهای خود را همراه با مراجعه كنندگان مشاهده كنند؛ از نظرهای مصرف كننده كه مستقیماً به تیزر مراجعه كرده باخبر شوند و تبلیغات خود را كنترل كنند.
معمولاً برای تعیین یك تابلوی تبلیغاتی در مكانی خاص مشكل داریم، چون شاید در آن مكان، امكان نصب تابلوهای بزرگ وجود نداشته باشد، اما این ماشین می تواند به هر كجا كه شما می خواهید برود و در هر مكانی كه بخواهید ثابت بماند؛ مانند فروشگاه ها، آموزشگاه ها و...
راه های جدید تبلیغات مدرن تر، كاراتر و ارزان تر، همیشه رویای مدیران و صاحبان صنایع بوده كه دیگر به واقعیت پیوسته و امروز صحبت از نسل سوم تبلیغات است و این كه اگر نگویی هستم فراموش می شوی، یك واقعیت است.
ابراهیم رستمی عزیزی
راه های مختلف را شما در سطح شهر و خانه می بینید! تابلوها، میان برنامه های تلویزیونی، بروشورهای تبلیغاتی، روزنامه ها و... كه هركدام دارای نقاط ضعف و قوت هستند. ولی حالا شاهد ظهور تبلیغات نسل سوم هستیم و در روش های تبلیغی جدید و مؤثر، با پاك كردن نقاط ضعف در روش های دیگر تا حدود زیادی رضایت تولیدكننده و مصرف كننده را در این روش تبلیغی در كشورهای پیشرفته شاهدیم.
این روش هم اكنون در كشور ما نیز شروع شده. نام این وسیله جدید تبلیغاتی «تی وی موبیل» است؛ یك تلویزیون بزرگ نصب شده بر روی خودرو كه ویژگی های خاصی دارد، مانند متحرك بودن بنا به درخواست تولیدكننده و در مسیری خاص در شهر حركت می كند یا می ایستد و تیزرهای تبلیغاتی را به نمایش می گذارد و همچنین برای كالاهایی كه دارای رایحه هستند مانند: عطرها، صابون ها و... بوی كالا را نیز در محل احساس می كنیم و نمونه هایشان را نیز می توانیم در اتومبیل ببینیم و اطلاعات كامل تر را از متصدی تبلیغ بگیریم.
هشدارهای پلیس و راهنمایی و رانندگی، اخبار و پخش مستقیم مسابقات ورزشی مختلف نیز با این وسیله قابل اجراست و صاحبان كالا در هر لحظه كه بخواهند می توانند به وسیله اینترنت از دفتر كار خود با تی وی موبیل ارتباط برقرار كنند و موقعیت نمایشی تیزرهای خود را همراه با مراجعه كنندگان مشاهده كنند؛ از نظرهای مصرف كننده كه مستقیماً به تیزر مراجعه كرده باخبر شوند و تبلیغات خود را كنترل كنند.
معمولاً برای تعیین یك تابلوی تبلیغاتی در مكانی خاص مشكل داریم، چون شاید در آن مكان، امكان نصب تابلوهای بزرگ وجود نداشته باشد، اما این ماشین می تواند به هر كجا كه شما می خواهید برود و در هر مكانی كه بخواهید ثابت بماند؛ مانند فروشگاه ها، آموزشگاه ها و...
راه های جدید تبلیغات مدرن تر، كاراتر و ارزان تر، همیشه رویای مدیران و صاحبان صنایع بوده كه دیگر به واقعیت پیوسته و امروز صحبت از نسل سوم تبلیغات است و این كه اگر نگویی هستم فراموش می شوی، یك واقعیت است.
ابراهیم رستمی عزیزی
منبع : روزنامه همشهری
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران مجلس شورای اسلامی حجاب مجلس دولت سیزدهم دولت رئیسی رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی گشت ارشاد پاکستان جمهوری اسلامی ایران
تهران قتل شهرداری تهران پلیس هواشناسی سیل کنکور فضای مجازی وزارت بهداشت سازمان سنجش زنان پایتخت
خودرو قیمت دلار قیمت خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی قیمت طلا سایپا مسکن ارز تورم ایران خودرو
سینمای ایران سریال کیومرث پوراحمد تلویزیون سریال پایتخت قرآن کریم موسیقی سینما تئاتر ترانه علیدوستی کتاب مهران مدیری
کنکور ۱۴۰۳ اینترنت عبدالرسول پورعباس
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه آمریکا جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا
پرسپولیس فوتبال استقلال جام حذفی آلومینیوم اراک فوتسال بازی تیم ملی فوتسال ایران تراکتور باشگاه پرسپولیس بارسلونا لیورپول
هوش مصنوعی گوگل تبلیغات نخبگان مدیران خودرو فناوری اپل ناسا سامسونگ آیفون بنیاد ملی نخبگان
کاهش وزن روانشناسی بارداری مالاریا آلزایمر زوال عقل