دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی جهانی


بازاریابی جهانی
نویسنده : اختر - شبیر
مترجم : اسماعیل‌پور - حسننجفیان - محسن
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۴/۲۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸۴۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۰۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۱۱۹-۳۷-۲

در این کتاب مقوله بازاریابی جهانی و موضوعات مربوط به آن از زوایای مختلف بررسی و تبیین می‌شود .مولف نخست محیطهای اقتصادی, مالی, سیاسی و فرهنگی بازاریای جهانی را بررسی می‌کند, سپس با برشماردن متغیرهای آمیخته بازاریابی (محصول, قیمت, توزیع و تبلیغات), اطلاعات مفیدی درباره استراتژی‌های بازاریابی جهانی فراهم می‌آورد .کتاب با مبحث اخلاق و رعایت ملاحظات اخلاقی در بازاریابی جهانی به پایان می‌رسد .