دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
نظریه نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران 'طراحی دولت کیفیت مدار'
تاریخ نشر : ۸۵۰۱۱۹
تیراژ : ۱۲۰۰
تعداد صفحه : ۲۸۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۳۰۰-۷۶-X
شماره کنگره : ۸۵۱۱۹۰۴۸
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : ریاحی - بهروز
نگارنده در این تحقیق، کوشیده تا با مطالعهی ویژگیهای مدیریت کیفیت جامعه در بخش خصوصی و دولتی، نقاط اشتراک و افتراق آنها را یافته و با بررسی مدلهای شناخته شدهی مدیریت کیفیت جامع، و بر اساس ارزشهای مالی اسلامی، الگوی مناسب مدیریت کیفیت جامع را برای بخش دولتی ایران، عرضه نماید. برخی از نتایج تحقیق، بدین قرار است: '1- احترام به ارباب رجوع، تدیون روشها و رویههایی که نشانگر احترام به اربابرجوع باشد و واکنش مناسب به برخوردهای نامناسب آنان، اعتماد مردم با به دستگاههای دولتی افزایش میدهد. 2- رعایت ملاطفت اسلامی و انعطافپذیری در ارائهی خدمات همراه با نرمش و تلاش کارکنان درحل مشکلات مردم، موجب افزایش اثربخشی مورد انتظار میشود. 3- تلاش مدیریت در کاهش خطاها در سازمانها و ایجاد نظامهای انگیزشی برای ارائهی خدمات صحیح به مراجعان، موجب افزایش اثربخشی مورد انتظار میگردد. 4- وجود کارکنان دانشی و توانمند، تحصیلات مرتبط کارکنان با خدماتی که ارائه میدهند و وجود دورههای آموزشی و افزایش دانش و مهارت کارکنان، موجب افزایش اثربخشی مورد انتظار میشود'.
تیراژ : ۱۲۰۰
تعداد صفحه : ۲۸۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۳۰۰-۷۶-X
شماره کنگره : ۸۵۱۱۹۰۴۸
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : ریاحی - بهروز
نگارنده در این تحقیق، کوشیده تا با مطالعهی ویژگیهای مدیریت کیفیت جامعه در بخش خصوصی و دولتی، نقاط اشتراک و افتراق آنها را یافته و با بررسی مدلهای شناخته شدهی مدیریت کیفیت جامع، و بر اساس ارزشهای مالی اسلامی، الگوی مناسب مدیریت کیفیت جامع را برای بخش دولتی ایران، عرضه نماید. برخی از نتایج تحقیق، بدین قرار است: '1- احترام به ارباب رجوع، تدیون روشها و رویههایی که نشانگر احترام به اربابرجوع باشد و واکنش مناسب به برخوردهای نامناسب آنان، اعتماد مردم با به دستگاههای دولتی افزایش میدهد. 2- رعایت ملاطفت اسلامی و انعطافپذیری در ارائهی خدمات همراه با نرمش و تلاش کارکنان درحل مشکلات مردم، موجب افزایش اثربخشی مورد انتظار میشود. 3- تلاش مدیریت در کاهش خطاها در سازمانها و ایجاد نظامهای انگیزشی برای ارائهی خدمات صحیح به مراجعان، موجب افزایش اثربخشی مورد انتظار میگردد. 4- وجود کارکنان دانشی و توانمند، تحصیلات مرتبط کارکنان با خدماتی که ارائه میدهند و وجود دورههای آموزشی و افزایش دانش و مهارت کارکنان، موجب افزایش اثربخشی مورد انتظار میشود'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران آمریکا غزه شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت حسین امیرعبداللهیان حجاب دولت سیزدهم رسانه جنگ
هواشناسی قتل سلامت تهران شهرداری تهران فضای مجازی سیلاب آموزش و پرورش شهرداری سازمان هواشناسی سامانه بارشی باران
قیمت دلار قیمت خودرو خودرو قیمت طلا بازار خودرو یارانه بانک مرکزی دلار ایران خودرو مسکن حقوق بازنشستگان تورم
تلویزیون نمایشگاه کتاب سینمای ایران دفاع مقدس صدا و سیما مسعود اسکویی موسیقی مهران غفوریان سریال
دانش بنیان
اسرائیل رژیم صهیونیستی حماس فلسطین جنگ غزه روسیه طوفان الاقصی اوکراین نتانیاهو ایالات متحده آمریکا نوار غزه جنگ اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال جواد نکونام لیگ برتر نساجی رئال مادرید سپاهان بارسلونا بازی لیگ برتر انگلیس باشگاه پرسپولیس
اپل اینستاگرام آیفون گوگل باتری مایکروسافت ناسا
رژیم غذایی کاهش وزن سیگار توت فرنگی فشار خون اعتماد به نفس کبد چرب