چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا


کاتلر در مدیریت بازار


کاتلر در مدیریت بازار
نویسنده : کاتلر - فیلیپ
مترجم : رضایی‌نژاد - عبدالرضا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۲/۱۵
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۵۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۰۹۲-۰۴-۲

کتاب حاضر, طی چهار بخش, به مباحثی در باب 'بازاریابی 'اختصاص دارد. نگارنده در بخش نخست ضمن به دست دادن تعریفی از بازاریابی, نحوه به کارگیری مدیریت بازار و کسب سود بیشتر را شرح می‌دهد ;سپس در بخش دوم مهم‌ترین شیوه‌های بازاریابی را به تفصیل بیان می‌کند .نگارنده معتقد است 'اطلاعات و آگاهی‌های هر شرکت بزرگترین امتیاز رقابتی است .'بخش سوم کتاب به بررسی بازاریابی اجرایی ')برنامه‌ریزی و سازماندهی بازاریابی کارآمدتر 'و 'ارزیابی و کارکرد بازاریابی) 'اختصاص یافته و در بخش چهارم مباحثی در باب بازاریابی واریختی (دگرگونی گسترده و ساختاری) فراهم آمده است .