پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 9 May, 2024
مجله ویستا
مزایای استفاده از سیستم CRM
۱)کاهش هزینه های خدمت رسانی و عملیاتی در سازمان
۲) یکپارچه سازی اطلاعاتی و عملیاتی بخش های خدمت رسان به مشتری در سازمان و نیز اطلاعات مشتری
۳) ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک در سطح سازمان
۴) افزایش دقت در ارائه خدمات و بهبود کیفیت آنها
۵) یکپارچه سازی فعالیتها و فرایندهای کاری با ابزارهای انتقال اطلاعات
۶) به روز رسانی پرونده مشتریان به صورتOn line
۷) دسترسی سریع به اطلاعات مشتری از طرف بخش های مجاز در سازمان
۸) یکپارچه سازی کانال های ارتباطی سازمان با بیرون جهت تسهیل و افزایش سطح ارتباطات
۹) ارزیابی عملکرد خود و سازمان خود و اتخاذ تصمیمات بهتر
http://zoka.blogfa.com/۸۶۰۵.aspx
منبع : مطالب ارسال شده
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رئیسی دولت سیزدهم دولت انتخابات سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رئیسی انتخابات مجلس رافائل گروسی حجاب مجلس
هواشناسی قتل تهران شهرداری تهران بارش باران آموزش و پرورش پلیس فضای مجازی سیل سلامت وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
گاز قیمت طلا قیمت دلار نمایشگاه نفت بانک مرکزی قیمت خودرو خودرو مسکن مالیات حقوق بازنشستگان بازار خودرو سایپا
نمایشگاه کتاب تلویزیون نمایشگاه کتاب تهران زنان سینمای ایران کتاب سریال تئاتر دفاع مقدس سینما موسیقی
اینوتکس
اسرائیل رژیم صهیونیستی روسیه غزه فلسطین جنگ غزه رفح حماس حمله به رفح نوار غزه مصر ترکیه
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ لیگ برتر باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر ایران ذوب آهن نساجی
هوش مصنوعی فیبرنوری فناوری اپل ایلان ماسک گوگل آب هواوی سامسونگ ناسا پارک فناوری پردیس
آسترازنکا آسم سبک زندگی افسردگی بیمه سبزیجات کمردرد