پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی و مدیریت بازار (علمی ـ کاربردی)


بازاریابی و مدیریت بازار (علمی ـ کاربردی)
نویسنده : کمالی - کاملدادخواه - محمدرضا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۹/۱۲
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۱۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۲۱۴۹-۶-۸

نوشتار حاضر حاوی مباحثی است درباره فعالیت‌هایی که در فاصله تولید تا مصرف, باعث تسریع در جریان هدایت کالاها یا خدمات به سوی مصرف کننده می‌شود .از جمله این مباحث عبارت‌اند از' :بازاریابی و مدیریت بازار', 'برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و نقش آن در سازمان', 'محیط بازاریابی سازمان', 'تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی', 'رفتار مصرف کننده', 'تقیسم بازار', 'پیش‌بینی تقاضا', 'محصول و مدیریت محصول', 'قیمت‌گذاری', 'کانال‌های توزیع', 'تبلیغات و ارتباطات بازاریابی .'