دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 May, 2024
مجله ویستا
تبلیغات خلاق
نویسنده : جباری، معصومه,سولیوان، لوک,مقدم، فرزاد
شابک : ۹۶۴-۹۶۲۷۶-۰-X
رده دیویی : ۶۵۹.۱۱۲۵
تاریخ نشر : ۸۵۰۶۱۲
تعداد صفحه : ۱۱۸
نوبت چاپ : ۱
در اين كتاب روشها و راهكارهايي در خصوص تبليغات خلاق ذكر گرديده است كه در آن جنبههاي زيباشناسي تبليغ اهميت ثانويه دارد و عنصر مهم پيام فروش است. نويسنده همچنين توصيههايي را در خصوص تبليغات خلاق به دست ميدهد. وي تاكيد ميكند: نكتهي مهم، جمع كردن طرحها و انديشههايتان در يك كارنامه است فراموش نكنيد كه زمان را براي كامل كردن انديشههاي خود نه براي به اجرا درآوردن آنها صرف كنيد. آنچه در استخدام يك نويسندهي آگهي تبليغاتي مهم است، كيفيت انديشهي اوست و بسياري از كارگردانان هنري و مديران آژانسهاي تبليغاتي اين مهم را درنظر ميگيرند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی ایران رئیسی سقوط بالگرد رئیسی ابراهیم رئیسی سقوط بالگرد مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم دولت مجلس
هلال احمر تهران جمعیت هلال احمر سیل هواشناسی سلامت مشهد سیل مشهد سیلاب بارش باران آموزش و پرورش پلیس
یارانه خودرو هوش مصنوعی قیمت دلار دلار بورس حقوق بازنشستگان قیمت خودرو ایران خودرو قیمت طلا بازار خودرو مالیات
سینمای ایران سینما نمایشگاه کتاب لیلا حاتمی زری خوشکام علی حاتمی کتاب تلویزیون فیلم
قرآن ایلان ماسک مریخ
روسیه جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس چین اوکراین نوار غزه
فوتبال پرسپولیس لیگ برتر انگلیس استقلال لیگ برتر منچسترسیتی فدراسیون فوتبال بازی تراکتور بارسلونا باشگاه پرسپولیس اشکان دژاگه
گوگل هواپیما آیفون اپل تبلیغات اینترنت نمایشگاه ایران هلث
خواب سازمان غذا و دارو استرس کاهش وزن پزشک سلامت روان ویتامین دیابت