دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 May, 2024
مجله ویستا


تبلیغات خلاق


تبلیغات خلاق
نویسنده : جباری، معصومه,سولیوان، لوک,مقدم، فرزاد
شابک : ۹۶۴-۹۶۲۷۶-۰-X
رده دیویی : ۶۵۹.۱۱۲۵
تاریخ نشر : ۸۵۰۶۱۲
تعداد صفحه : ۱۱۸
نوبت چاپ : ۱

در اين كتاب روش‌ها و راه‌كارهايي در خصوص تبليغات خلاق ذكر گرديده است كه در آن جنبه‌هاي زيباشناسي تبليغ اهميت ثانويه دارد و عنصر مهم پيام فروش است. نويسنده هم‌چنين توصيه‌هايي را در خصوص تبليغات خلاق به دست مي‌دهد. وي تاكيد مي‌كند: نكته‌ي مهم، جمع كردن طرح‌ها و انديشه‌هاي‌تان در يك كارنامه است فراموش نكنيد كه زمان را براي كامل كردن انديشه‌هاي خود نه براي به اجرا درآوردن آن‌ها صرف كنيد. آن‌چه در استخدام يك نويسنده‌ي آگهي تبليغاتي مهم است، كيفيت انديشه‌ي اوست و بسياري از كارگردانان هنري و مديران آژانس‌هاي تبليغاتي اين مهم را درنظر مي‌گيرند.