پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 9 May, 2024
مجله ویستا
نظارت و رهبری آموزشی حمایتی (معلم معلمان شدن)
تاریخ نشر : ۸۵۰۳۱۶
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۰۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۶-۸۴۲۳-۶
شماره کنگره : ۸۵۳۱۶۰۵۷
رده دیویی : ۳۷۱.۲۰۳
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : خدیوی - اسدالله
مترجم : حیدریتفرشی - غلامحسین
مترجم : یوسفیسعیدآبادی - رضا
نویسنده : کوپولا - آلبرت
نویسنده : اسکریسا - دین
نویسنده : کنورث - جرارد
نگارنده به منظور ارزشیابی معلمان، طی نموداری عناصر ششگانهی نظارت حمایتی را خاطرنشان میسازد که عبارتاند از: تعیین هدف، طراحی درس، مشاهده، توسعهی حرفهای، تعهد حرفهای وسیع، و ارزشیابی پایان سال. در ادامه عوامل برتری یعنی مدارس، بازگو شده که از آن جمله است: وجود نظم، هدفمند بودن، جو عملگرایانه، وجود رابطهی مثبت میان کارکنان، به حداقل رسیدن انزوای معلمان و بیگانگی دانشآموزان، وجود فرآیندهای طراحی و هدفگزاری در مدارس، کنترل پیشرفت دانشآموزان، تشویق والدین به عضویت در انجمن مدارس، پاداش به دانشآموزان و کارکنان برجسته، برنامهی درسی تعریف شده و اثربخشی معلمان. در مبحث بعدی کتاب، موضوع 'استخدام معلمان خوب' بازگو شده که زمینههای آموزشی، دانش موضوعی، توانمندیهای ویژه، تجربهی آموزشی اولیه، مهارتهای ارتباطی، و کیفیتهای فردی داوطلبان از جمله مولفههای معلم خوب برشمارده شده است. همچنین برنامهی استخدام در ده مرحله تبیین گردیده است. سرانجام درمباحث بعدی، هریک از عناصر ششگانهی نظارت حمایتی، تشریح گردیده است.
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۰۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۶-۸۴۲۳-۶
شماره کنگره : ۸۵۳۱۶۰۵۷
رده دیویی : ۳۷۱.۲۰۳
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : خدیوی - اسدالله
مترجم : حیدریتفرشی - غلامحسین
مترجم : یوسفیسعیدآبادی - رضا
نویسنده : کوپولا - آلبرت
نویسنده : اسکریسا - دین
نویسنده : کنورث - جرارد
نگارنده به منظور ارزشیابی معلمان، طی نموداری عناصر ششگانهی نظارت حمایتی را خاطرنشان میسازد که عبارتاند از: تعیین هدف، طراحی درس، مشاهده، توسعهی حرفهای، تعهد حرفهای وسیع، و ارزشیابی پایان سال. در ادامه عوامل برتری یعنی مدارس، بازگو شده که از آن جمله است: وجود نظم، هدفمند بودن، جو عملگرایانه، وجود رابطهی مثبت میان کارکنان، به حداقل رسیدن انزوای معلمان و بیگانگی دانشآموزان، وجود فرآیندهای طراحی و هدفگزاری در مدارس، کنترل پیشرفت دانشآموزان، تشویق والدین به عضویت در انجمن مدارس، پاداش به دانشآموزان و کارکنان برجسته، برنامهی درسی تعریف شده و اثربخشی معلمان. در مبحث بعدی کتاب، موضوع 'استخدام معلمان خوب' بازگو شده که زمینههای آموزشی، دانش موضوعی، توانمندیهای ویژه، تجربهی آموزشی اولیه، مهارتهای ارتباطی، و کیفیتهای فردی داوطلبان از جمله مولفههای معلم خوب برشمارده شده است. همچنین برنامهی استخدام در ده مرحله تبیین گردیده است. سرانجام درمباحث بعدی، هریک از عناصر ششگانهی نظارت حمایتی، تشریح گردیده است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم روز دختر انتخابات مجلس رافائل گروسی رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی رهبر انقلاب حجاب مجلس
قتل تهران سلامت هواشناسی وزارت بهداشت شهرداری تهران پلیس بارش باران آموزش و پرورش سیل فضای مجازی قوه قضاییه
دولت گاز بانک مرکزی خودرو قیمت دلار مالیات قیمت طلا قیمت خودرو مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان بازار خودرو
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران سپند امیرسلیمانی تلویزیون کتاب محمدمهدی اسماعیلی سینمای ایران سریال دفاع مقدس تئاتر موسیقی سینما
دانشجویان دانش بنیان اینوتکس
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین جنگ غزه آمریکا رفح حماس روسیه حمله به رفح نوار غزه ترکیه
رئال مادرید فوتبال لیگ قهرمانان اروپا استقلال بایرن مونیخ لیگ برتر بازی باشگاه استقلال ذوب آهن لیگ برتر ایران نساجی لیگ برتر فوتبال ایران
تبلیغات اینترنت اپل سامسونگ ناسا گوگل آب مایکروسافت نوآوری
سرطان هندوانه کنسرو بیماران خاص سنگ کلیه حیوانات بیمه سبزیجات اعتماد به نفس