چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا


نحوه برخورد با شکایت‌های ارباب رجوع: ابزار و فنون مناسب و کاربردی برای بهبود استراتژی روش‌های ...


نحوه برخورد با شکایت‌های ارباب رجوع: ابزار و فنون مناسب و کاربردی برای بهبود استراتژی روش‌های ...
کد کتاب : ۱۳۶۸۳۴۳
نویسنده : مهران حمزه‌گودرزی,علی دنیادیده,آنجلینا بادن
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۸۷۰۲۲۸
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قیمت : ۱۸۰۰۰
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۶۴
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۷۸-۹۶۴-۶۶۶۹-۷۱-۰
موضوع : مشتری‌شناسی - دستنامه‌ها,مصرف‌کنندگان - شکایت‌ها - دستنامه‌ها