سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا
سرباز جین - g.l.jane
سال تولید : ۱۹۹۷
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : سوزان تاد، دمی مور و ریدلی اسکات
کارگردان : اسکات
فیلمنامهنویس : دانیلا اسکساندرا و دیوید توئی، برمبنای داستانی نوشته الکساندرا
فیلمبردار : هیوجانسن
آهنگساز(موسیقی متن) : ترور جونز
هنرپیشگان : مور، ویگو مورتنسن، آن بنکرافت، جیسن بگه، دانیل وون بارگن، جان مایکل هیگینز، کوین گیج و دیوید وادیم.
نوع فیلم : رنگی، ۱۲۴ دقیقه.
سناتور آمریکائی، ̎لیلیان د هیون̎ (بنکرافت) تشکلی را رهبری میکند که هدفش مجاب کردن ارتش به استفاده از زنان در واحدهای ویژه جنگی است. او به این منظور ̎ستوان جوردان اونیل̎ (مور)، افسر سرویس اطلاعاتی نیروی دریائی را انتخاب و معرفی میکند. ̎اونیل̎ (مور)، افسر سرویس اطلاعاتی نیروی دریائی را انتخاب و معرفی میکند. ̎اونیل̎ در واحد آموزشی ̎سلیم̎، تمرینات طاقتفرسائی را انجام میدهد و رفتار خشن همقطاران، مربیان و در رأس آنان ̎فرمانده اورگیل̎ (مورتنسن) را تحمل میکند تا در نخستین مانور عملیاتی حاضر میشود...
● قصه فیلم با وجود شباهتهایش به یک افسر و یک آقا (تیلر هکفورد، ۱۹۸۲) و تاپگان (تونی اسکات، ۱۹۸۶)، آشفته و مغشوش است. ضمن آنکه فاقد ابعاد میهنژرستانه و مضمون رفاقت در این دو فیلم مینماید. اگرچه مور شخصیتی غیر سمپاتیک دارد و همچون سایر شخصیتهای فیلم چندان عمیق نیست، شیوههای تصویربرداری خاص اسکات تحت تأثیر دیدگاه مردانهاش نسبت به زن ـ آزادخواهی رنگ میبازند و مور در حکم الگوئی زنانه بدل به ماشین کشتار میشود.
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : سوزان تاد، دمی مور و ریدلی اسکات
کارگردان : اسکات
فیلمنامهنویس : دانیلا اسکساندرا و دیوید توئی، برمبنای داستانی نوشته الکساندرا
فیلمبردار : هیوجانسن
آهنگساز(موسیقی متن) : ترور جونز
هنرپیشگان : مور، ویگو مورتنسن، آن بنکرافت، جیسن بگه، دانیل وون بارگن، جان مایکل هیگینز، کوین گیج و دیوید وادیم.
نوع فیلم : رنگی، ۱۲۴ دقیقه.
سناتور آمریکائی، ̎لیلیان د هیون̎ (بنکرافت) تشکلی را رهبری میکند که هدفش مجاب کردن ارتش به استفاده از زنان در واحدهای ویژه جنگی است. او به این منظور ̎ستوان جوردان اونیل̎ (مور)، افسر سرویس اطلاعاتی نیروی دریائی را انتخاب و معرفی میکند. ̎اونیل̎ (مور)، افسر سرویس اطلاعاتی نیروی دریائی را انتخاب و معرفی میکند. ̎اونیل̎ در واحد آموزشی ̎سلیم̎، تمرینات طاقتفرسائی را انجام میدهد و رفتار خشن همقطاران، مربیان و در رأس آنان ̎فرمانده اورگیل̎ (مورتنسن) را تحمل میکند تا در نخستین مانور عملیاتی حاضر میشود...
● قصه فیلم با وجود شباهتهایش به یک افسر و یک آقا (تیلر هکفورد، ۱۹۸۲) و تاپگان (تونی اسکات، ۱۹۸۶)، آشفته و مغشوش است. ضمن آنکه فاقد ابعاد میهنژرستانه و مضمون رفاقت در این دو فیلم مینماید. اگرچه مور شخصیتی غیر سمپاتیک دارد و همچون سایر شخصیتهای فیلم چندان عمیق نیست، شیوههای تصویربرداری خاص اسکات تحت تأثیر دیدگاه مردانهاش نسبت به زن ـ آزادخواهی رنگ میبازند و مور در حکم الگوئی زنانه بدل به ماشین کشتار میشود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
حماس ایران غزه رافائل گروسی رهبر انقلاب نیچروان بارزانی مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان انتخابات دولت حسین امیرعبداللهیان رسانه
هواشناسی تهران قتل شهرداری تهران حجاب قوه قضاییه فضای مجازی آموزش و پرورش سلامت سیلاب سازمان هواشناسی شهرداری
قیمت خودرو مالیات قیمت دلار ایران خودرو خودرو قیمت طلا بانک مرکزی بازار خودرو حقوق بازنشستگان دلار مسکن قیمت
نمایشگاه کتاب تئاتر سریال افعی تهران تلویزیون سینمای ایران دفاع مقدس مسعود اسکویی صدا و سیما سینما
دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان فضا
اسرائیل رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین آمریکا رفح روسیه چین اوکراین طوفان الاقصی نوار غزه طالبان
استقلال فوتبال ذوب آهن پرسپولیس لیگ برتر نساجی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران جواد نکونام سپاهان رئال مادرید بازی
هوش مصنوعی اپل سامسونگ باتری دوربین مایکروسافت آیفون گوگل ناسا
رژیم غذایی بیماران خاص زیبایی بیمه کاهش وزن دندانپزشکی فشار خون سبزیجات