سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا


راهنمای عملی بکارگیری بازاریابی در خدمات بانکی


راهنمای عملی بکارگیری بازاریابی در خدمات بانکی
نویسنده : اسماعیل‌پور - مجید
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۲/۲۳
رده دیویی : ۳۳۲.۱۰۹۵۵
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۸۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۸۹۳-۱۵-۹

نوشتار حاضر با تعاریف و کلیاتی درباره بازاریابی, ویژگی‌های خدمات بانکی و ارتباط بحث بازاریابی با خدمات بانکی آغاز شده در پی آن نقش تاثیر مشتری گرایی در عملیات بانکداری تشریح می‌شود .در ادامه نه پیشنهاد برای خدمات بهتر به مشتریان مطرح شده و چهار مرحله اساسی برای موفقیت در عملیات بانکداری معرفی گردیده که عبارت‌اند از' :شناخت نیاز مشتریان', 'سرمایه‌گذاری در نیروی انسانی', 'نوآوری در ارائه خدمات بانکی 'و 'ایجاد زمینه‌های اعتماد عمومی به بانک .'