سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی شبکه‌ای: حقه اقتصادی، یا، فعالیت اقتصادی


بازاریابی شبکه‌ای: حقه اقتصادی، یا، فعالیت اقتصادی
نویسنده : یزدانی، محمود
شابک : ۹۶۴-۳۹۶-۱۸۳-۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸۷۲
تاریخ نشر : ۸۵۰۵۲۸
تعداد صفحه : ۱۱۰
نوبت چاپ : ۱

اين كتاب حاوي مباحثي در خصوص بازاريابي شبكه‌اي است، كه نگارنده طي آن نوع فعاليت و روش كار شركت‌هايي همچون: گلد كوئيست ـ گلدماين ـ آسوگستر شرق ـ وست ويژن ـ ماي سون داياموند و ساير شركت‌هاي خارجي و داخلي مشابه را از زواياي گوناگون تحليل و بررسي نموده‌است.
برخي عناوين كتاب عبارت‌انداز:
تأثير بازاريابي شبكه‌اي بر روي بازار دلالي و واسطه‌گري ـ معيارهاي سلامت بازاريابي شبكه‌اي و تفاوت آن با دسيسه هرمي ـ نظرات مخالفان و موافقان بازاريابي شبكه‌‌اي و ...