پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


مبانی مدیریت بازاریابی


تاریخ نشر : ۸۴۰۹۲۱
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۴۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۱۱۹-۵۴-۲
رده دیویی : ۶۵۸.۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : اسماعیل‌پور - حسن

درکتاب حاضر پس از بیان مطالبی درباره‌ی مفاهیم بازار و بازاریابی، وظایف بازاریابی، و اصول مدیریت بازاریابی، پاره‌ای از این مباحث مطرح گردیده است: برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و محیط بازاریابی، بازارهای سازمانی و رفتار خرید سازمانی، استراتژی محصول، نام و نشان و بسته‌بندی، طراحی و ساخت محصول جدید و استراتژی‌های منحنی عمر محصول، کانال‌های توزیع و توزیع فیزیکی، و فناوری اطلاعات، اینترنت و بازاریابی.