سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا


مارکتینگ


تاریخ نشر : ۸۵۰۳۲۳
تعداد صفحه : ۱۹۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۶-۷۸۸۷-۲
شماره کنگره : ۸۵۳۲۳۰۴۹
رده دیویی : ۶۵۸.۸
محل نشر : تهران
جلد : گالینگور
قطع : رقعی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : شادمان - بهرام

در کتاب عنوان شده است: 'مارکتینگ، پروسه‌ی تدارک و عرضه‌ی کالای مناسب، در محل مناسب، در زمان مناسب و با قیمت مناسب بازار است'. نگارنده در این کتاب، ضمن بیان مفهوم مارکتینگ، تقسیمات آن را برشمرده و ابزار آن را تشریح می‌کند. افزون بر این، روش‌های کاربرد مارکتینگ در شناخت بازار، برای تعیین بازار هدف و پتانسیل آن، کانال‌یابی و کانال‌سازی برای ساخت و یافتن کانال‌های توزیع داخلی و صادرات در کتاب توضیح داده شده است.