یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت شرکت‌های کوچک و اینترنت


مدیریت شرکت‌های کوچک و اینترنت
نویسنده : احمدی - حسینویرجیناری -
باهمکاری : ماهنامه‌اطلاع -
محل نشر : قم
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۱۱/۱۸
رده دیویی : ۶۵۸.۰۲۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۴۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۶۲/۷/ف‌لا۳م۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۴۰۳-۰۲-۳

در دو بخش اول این کتاب مدیریت شرکت های کوچک (قبل و بعد از تاسیس آنها) توضیح داده شده و در بخش سوم کاربرد اینترنت در تجارت خانگی آمده است. عناوین مباحث کتاب عبارت اند از: 'آشنایی با شرکت های کوچک', 'تهیه طرح توجیهی', 'ایجاد شرکت جدید موفق', 'خرید شرکت', 'مشکلات شروع', 'برنامه ریزی و سازمان دهی و به کارگیری نیروی انسانی', 'رهبری و کنترل', 'بازاریابی', 'مدیریت مالی', 'تجارت الکترونیک و ویژگی های آن', 'تجارت خانگی در اینترنت' و 'درآمدزایی در اینترنت'.