یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
مخاطبشناسی و افکارسنجی در رسانههای جمعی
گردآورنده : میرسعیدقاضی - علیاسماعیلی - حامد
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۲۵
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۸
نوع اثر : گردآوری
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۲۱۱-۶۵-۱
در فصل نخست این کتاب مفهوم مخاطب و مخاطبان توضیح داده شده به وظایف واحد مخاطب شناسی رسانهها اشاره دارد .در فصل دوم مفهوم و اهمیت بازاریابی رسانه مطرح شده, نقش ارزشهای بنیادی فرهنگی در رونق رسانهها تشریح میگردد و معنای مخاطب مداری رسانهای و مدیریت بازار رسانهای بازگو میشود .فصل سوم به افکار عمومی و نقش رسانهها در ایجاد و گسترش آن و تعامل بین این دو مفهوم اختصاص یافته و در فصل چهارم درباره روش تحقیق در علوم اجتماعی و افکارسنجی, یعنی یکی از زیر مجموعههای این روش توضیح داده میشود .در فصل پایانی مطالبی درباره گسترش فعالیتهای افکارسنجی رسانهای در جهان کنونی, پیدایش و تکامل افکار سنجی در رسانهها و وضعیت موجود آن آورده شده است .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
حسین امیرعبداللهیان حجاب دولت امیرعبداللهیان مجلس شورای اسلامی سازمان همکاری اسلامی انتخابات جنگ شورای نگهبان دولت سیزدهم مجلس انتخابات مجلس دوازدهم
هواشناسی شهرداری تهران زاهدان سیل فضای مجازی یسنا باران سازمان هواشناسی سامانه بارشی آتش سوزی هلال احمر آموزش و پرورش
قیمت دلار قیمت خودرو بازار خودرو خودرو دلار مسکن تورم قیمت طلا بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ارز ایران خودرو
تلویزیون صدا و سیما مسعود اسکویی پایتخت موسیقی مهران غفوریان دفاع مقدس صداوسیما سریال سینمای ایران کتاب
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه حماس روسیه نوار غزه اوکراین انگلیس ایالات متحده آمریکا یمن
فوتبال مهدی طارمی پرسپولیس استقلال سپاهان رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا جواد نکونام باشگاه استقلال علی خطیر بازی
هوش مصنوعی اینستاگرام گوگل اپل ناسا عکاسی تبلیغات کولر مایکروسافت
دیابت چای کودک توت فرنگی چاقی قهوه