سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا
راهنمای کامل دروس سال سوم راهنمایی: پاسخ به کلیهی پرسشها، حل تمرینهای کتاب و ارائهی پرسشهای متن ...
تاریخ نشر : ۸۴۰۵۱۶
تیراژ : ۷۰۰۰
تعداد صفحه : ۶۰۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۴۱۸-۰۹۶-۸
رده دیویی : ۳۷۳.۲۳۶۰۷۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : عطاری - شیلا
نویسنده : داودزاده - نجمالسادات
نویسنده : موسیزاده - سارا
نویسنده : جوادزادهمقدم - سعید
نویسنده : عینآبادی - حجتالله
نویسنده : عشریه - حسین
نویسنده : ملکپور - سیفالله
در این کتاب سعی شده شیوع اختلال یادگیری در مقطع ابتدایی (پایههای سوم و چهارم) در شهرستان تنکابن بررسی شود. 'در پژوهش حاضر که در همه دبستانهای منطقهی شهری شهرستان تنکابن انجام شده است میزان اختلال یادگیری 4/9 درصد نشان داده شده است که بیشترین اختلال در ریاضیات 2/59% است و بعد از آن اختلال ترکیبی است یعنی دانشآموز هم در خواندن و هم در نوشتن و یا در ریاضیات دچار مشکل باشد که حدود 1/86% گزارش شده است. اختلال خواندن به تنهایی %0/5 و اختلال در نوشتن به تنهایی دیده نشده است. هم چنین در این تحقیق اختلال یادگیری در بین پسران و دختران تفاوت معنادار وجود نداشت بلکه نوع اختلال در هر دو جنس متفاوت بود، در دختران بیشتر اختلال در ریاضیات، دیده شده است و در پسران بیشتر اختلال خواندن و نوشتن به صورت ترکیبی دیده شده است. هم چنین در کل بیشترین اختلال در ریاضیات دیده شده که حدود 2/59% گزارش میشود که بیشترین عامل اصلی ناتوانی در ریاضیات را میتوان آموزش ناصحیح و ضعیف دانست'.
تیراژ : ۷۰۰۰
تعداد صفحه : ۶۰۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۴۱۸-۰۹۶-۸
رده دیویی : ۳۷۳.۲۳۶۰۷۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : عطاری - شیلا
نویسنده : داودزاده - نجمالسادات
نویسنده : موسیزاده - سارا
نویسنده : جوادزادهمقدم - سعید
نویسنده : عینآبادی - حجتالله
نویسنده : عشریه - حسین
نویسنده : ملکپور - سیفالله
در این کتاب سعی شده شیوع اختلال یادگیری در مقطع ابتدایی (پایههای سوم و چهارم) در شهرستان تنکابن بررسی شود. 'در پژوهش حاضر که در همه دبستانهای منطقهی شهری شهرستان تنکابن انجام شده است میزان اختلال یادگیری 4/9 درصد نشان داده شده است که بیشترین اختلال در ریاضیات 2/59% است و بعد از آن اختلال ترکیبی است یعنی دانشآموز هم در خواندن و هم در نوشتن و یا در ریاضیات دچار مشکل باشد که حدود 1/86% گزارش شده است. اختلال خواندن به تنهایی %0/5 و اختلال در نوشتن به تنهایی دیده نشده است. هم چنین در این تحقیق اختلال یادگیری در بین پسران و دختران تفاوت معنادار وجود نداشت بلکه نوع اختلال در هر دو جنس متفاوت بود، در دختران بیشتر اختلال در ریاضیات، دیده شده است و در پسران بیشتر اختلال خواندن و نوشتن به صورت ترکیبی دیده شده است. هم چنین در کل بیشترین اختلال در ریاضیات دیده شده که حدود 2/59% گزارش میشود که بیشترین عامل اصلی ناتوانی در ریاضیات را میتوان آموزش ناصحیح و ضعیف دانست'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
حماس ایران غزه رافائل گروسی رهبر انقلاب نیچروان بارزانی مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان انتخابات دولت حسین امیرعبداللهیان رسانه
هواشناسی تهران قتل شهرداری تهران حجاب قوه قضاییه فضای مجازی آموزش و پرورش سلامت سیلاب سازمان هواشناسی شهرداری
قیمت خودرو مالیات قیمت دلار ایران خودرو خودرو قیمت طلا بانک مرکزی بازار خودرو حقوق بازنشستگان دلار مسکن قیمت
نمایشگاه کتاب تئاتر سریال افعی تهران تلویزیون سینمای ایران دفاع مقدس مسعود اسکویی صدا و سیما سینما
دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان فضا
اسرائیل رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین آمریکا رفح روسیه چین اوکراین طوفان الاقصی نوار غزه طالبان
استقلال فوتبال ذوب آهن پرسپولیس لیگ برتر نساجی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران جواد نکونام سپاهان رئال مادرید بازی
هوش مصنوعی اپل سامسونگ باتری دوربین مایکروسافت آیفون گوگل ناسا
رژیم غذایی بیماران خاص زیبایی بیمه کاهش وزن دندانپزشکی فشار خون سبزیجات