یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا
چرا باید برای انتشار مجله الکترونیکی از وبلاگ استفاده کرد؟
امروزه وبلاگها از پركاربردترین ابزارهای مورد استفاده در بازاریابی الكترونیكی هستند. وبلاگ درحقیقت واسطهای برای انتقال پیام است. در این مقاله به این موضوع اشاره می کنیم كه چرا باید برای نوشتن مقالات خود از وبلاگ استفاده كنیم.
۱) پیشفرض وبلاگ بر مبنای صفحات وب است، بنابراین شما میتوانید هر زمان و در هركجا مقالات جدید را در معرض دید عموم گذاشته یا آنها را بهروز كنید. وبلاگ، ابزاری پویا است كه میتوان در یك چشم به هم زدن مطالب آن را بهروز كرد.
۲) افراد میتوانند مشترك RSS شما شوند و به این ترتیب مطالب مستقیما به Desktop آنها منتقل خواهد شد. سیستم تحویل مقالات بهگونهای است كه هرزنامهها را ندید میگیرد و خوانندگان دقیقا مطلب دلخواه خود را دریافت خواهند كرد.
۳) طراحی مجلهای الكترونیكی با ظاهر یك وبسایت هزینه چندانی ندارد. چندین وب سایت وجود دارند كه شما می توانید در آنها وبلاگ رایگان ایجاد كنید و بقیه سایتها هم قیمتهای معقولی برای وبلاگهای بزرگ درنظر گرفتهاند.
۴) میتوانید لینكهایی برای تبلیغات و برنامههای مكمل در ستونهای دوطرف صفحه ایجاد كنید. بنابراین دیگر مجبور نیستید این لینكها را در متن مجله قرار دهید.
۵) می توانید یك فرم اشتراك درست كرده، بهمحض اضافه كردن یك مطلب جدید، ایمیلهایی به مشتركان بفرستید.
۶) وبلاگها ازطریق لینك بههم مرتبطند و بهاینترتیب شما میتوانید یك سیستم بازاریابی ویروسی ایجاد كرده، رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید. موتورهای جستجو به محتوا و متنهای تازه با قدرت تمركز بالا (كلمات كلیدی غنی) علاقهمند هستند.
۷) همچنین می توانید با فیلتر گذاری، مطالب وبلاگ خود را به مجلهای حرفهای و مطمئن تبدیل كنید. (از طریق این فیلترگذاری مشتركین، وبسایتهای گوناگون را بی دلیل بازدید نمیكنند.)
۸) با وبلاگ، شما یك نمونه آرشیوی از تمام مقالات خود دارید. وقتی یك مقاله را در معرض دید افراد می گذارید، یك صفحه جدید و یك لینك دایمی به وجود می آید. افراد می توانند این لینك را با یكدیگر تقسیم كنند. همچنین این لینك مستقیما به مقاله ارجاعی فرستاده می شود.
۹) خوانندگان وبلاگ شما می توانند درباره مقالات شما اظهار نظر كنند. این امر اعتماد و ارتباط بین شما و مشتركین را افزایش میدهد. همچنین دیدگاههای افراد به غنای محتویات سایت شما افزوده، باز هم رتبه شما را نزد موتورهای جستجو بالا می برد.
۱۰) كلام آخر اینكه: با استفاده از وبلاگ بازدیدكنندگان بیشتری را جذب می كنید كه این افراد، مشتركان فردا و سرانجام، مشتریان آینده خواهند بود.
برای ناشر یک مجله الكترونیكی، وبلاگ انتقال مطالب مجله را به نحو قابل توجهی افزایش می دهد. مانند همه وبسایتها برای وبلاگ خود تبلیغ كرده، مردم را ترغیب كنید سایت شما را در RSS خود اضافه كنند. حتی می توانید از طریق یك فرم اشتراك آن را به روز كنید. من همیشه یك فرم اشتراك در سایتم می گذارم و آنرا مطابق میل مشتریان به روز می كنم.
برای افزایش ترافیك، نیاز دارید در موتورهای جستجو و دایركتوری ها عضو شوید. اگر در حال حاضر صاحب یك پایگاه داده مشتركین مجله الكترونیكی (خبرنامه الکترونیکی) هستید، به شما توصیه میكنم همه مطالب رادر وبلاگ به نمایش بگذارید.
با استفاده از وبلاگ، بازاریابی به شكل محاورهای و به وسیله لینك صورت میپذیرد. اعلانها را نیز میتوان در وبلاگ قرار داد. به نظر من وبلاگ و پایگاه دادههای مجلات الكترونیكی(مشترکین خبرنامه های الکترونیکی) پدیدههای اعجابانگیزی هستند... این دو عامل با همكاری یكدیگر زیبایی بصری سایت شما را بالا می برند، به این ترتیب مردم اطلاعات مورد نظر را دریافت كرده، ارتباطات جدید را پایهگذاری میكنند.
نویسنده: Denise Wakeman
مترجم:eMarketingway.ir
ناشر: eMarketingway.ir
مترجم:eMarketingway.ir
ناشر: eMarketingway.ir
منبع : روزنامه جوان
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم مجلس شورای اسلامی مجلس انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور وزارت کشور رئیس جمهور رئیسی رهبر انقلاب
زلزله ایران تهران هواشناسی سیل فضای مجازی شهرداری تهران سازمان هواشناسی پلیس بارش باران قتل آموزش و پرورش
خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو قیمت طلا قیمت خودرو قیمت دلار گاز بانک مرکزی بازار خودرو نمایشگاه نفت مالیات نفت
نمایشگاه کتاب رضا عطاران تلویزیون کتاب نمایشگاه کتاب تهران سینمای ایران نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران سینما دفاع مقدس سریال مهران مدیری تئاتر
فناوری اینترنت
رژیم صهیونیستی فلسطین غزه اسرائیل جنگ غزه آمریکا روسیه حماس سازمان ملل رفح اوکراین افغانستان
پرسپولیس فوتبال لیگ برتر استقلال هوادار لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران رئال مادرید سپاهان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا بازی
شفق قطبی ایلان ماسک طوفان خورشیدی هوش مصنوعی اپل ناسا فیبرنوری گوگل ماهواره
مغز استرس فشار خون بارداری زایمان آسم سرماخوردگی