جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا

ایده دیده نشدن


ایده دیده نشدن
ایده گرفتن از طبیعت. روشی که برخی از حیوانات برای استتار خود در مقابل دشمنانشان استفاده می کنند، می تواند دستمایه یک ایده تبلیغاتی شود. روشی که حیوانات برای دیده نشدن استفاده می کنند، می تواند روشی برای دیده شدن یک سوژه در تبلیغات باشد. مهم ایده است، اما روش به کار به گرفتن آن می تواند متفاوت باشد.
فقط نمی دانم که این صرفا یک عکس تبلیغاتی است که یونیسف چین آن را به کار گرفته است یا باید آن را تبلیغی چریکی به حساب آورد. در صورتی که دومی درست باشد، به استخدام درآوردن دختری که ساعتی ها به این صورت بی حرکت بایستد، کار مشکلی به نظر می رسد، اما به هر حال تاثیرگذاریش از یک عکس بیشتر است.
چندی پیش نیز ایده ای شبیه به این را با موضوع آگهی زمستانی در یک پست گذاشتم، اما سوال بالا زیاد برایم مطرح نشد.
«مرا فراموش نکن»
این جمله ای است که به زبان چینی روی تابلوی کوچک کنار استند تبلیغاتی نوشته است.
این استند تبلیغاتی، شرکتی را معرفی می کند که همه چیز از خط اینترنت گرفته تا شیرینی و شکلات به فروش می رساند.
در چین ۵/۱ میلیون کودک زیر خط فقر زندگی می کنند.

ha-bananej.blogfa.com
منبع : مطالب ارسال شده