دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا
مدیریت فروشگاه و خردهفروشیها با رویکرد استراتژیک
نویسنده : میرزایی - محسن
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۹/۲۳
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۳۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۲۹/م۹م۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۶۸-۱۰۰-۲
این کتاب حاوی مباحثی است در خصوص فروشگاهها و واحدهای خرده فروشی. (گفتنی است که خرده فروشی یک فعالیت تجاری است که براساس فروش مستقیم کالا و خدمات به منظور رضایتمندی و مصرف نهایی مشتریان تعریف میشود).عناوین فصلهای کتاب بدین قرار است: اصول استراتژی فروشگاهی و خردهفروشی؛ استراتژی ارتباطات مشتری در بخش فروشگاهی؛ استراتژی مالی در واحدهای فروشگاهی و خرده فروشیها؛ اصول مکانیابی فروشگاهی؛ مدیریت فروشگاه (اداره و کنترل فروشگاه)؛ کسری و مغایرت کالاها در فروشگاهها؛ فروشگاههای زنجیرهای کارفور استراتژیها و برنامههای عملیاتی؛ شاخصها و معیارهای یک فروشگاه زنجیرهای مطلوب.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رهبر انقلاب نمایشگاه کتاب صادق زیباکلام مجلس شورای اسلامی مجلس انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس دوازدهم دولت انتخابات مجلس شورای اسلامی
هواشناسی حج تمتع بارش باران قتل سیل تهران شهرداری تهران زلزله سازمان هواشناسی وزارت بهداشت سلامت پلیس
قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا خودرو بازار خودرو سایپا گاز حقوق بازنشستگان بانک مرکزی ایران خودرو چین بورس
نمایشگاه کتاب تهران سالار عقیلی کتاب سینمای ایران تئاتر تلویزیون رضا عطاران دفاع مقدس نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران سینما سریال
آیفون فناوری کره زمین
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه حماس آمریکا روسیه افغانستان رفح نوار غزه اوکراین
فوتبال استقلال مهدی طارمی پرسپولیس لیگ برتر رئال مادرید هوادار لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ایران بازی سپاهان
هوش مصنوعی شفق قطبی نوآوری ناسا طوفان خورشیدی خورشید ایلان ماسک تبلیغات اپل
تجهیزات پزشکی رژیم غذایی دیابت درمان ناباروری بارداری فشار خون زایمان توت فرنگی