دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت فروشگاه و خرده‌فروشی‌ها با رویکرد استراتژیک


مدیریت فروشگاه و خرده‌فروشی‌ها با رویکرد استراتژیک
نویسنده : میرزایی - محسن
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۹/۲۳
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۳۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۲۹/م۹م۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۶۸-۱۰۰-۲

این کتاب حاوی مباحثی است در خصوص فروشگاه‌ها و واحدهای خرده فروشی. (گفتنی است که خرده فروشی یک فعالیت تجاری است که براساس فروش مستقیم کالا و خدمات به منظور رضایتمندی و مصرف نهایی مشتریان تعریف می‌شود).عناوین فصل‌های کتاب بدین قرار است: اصول استراتژی فروشگاهی و خرده‌فروشی‌؛ استراتژی ارتباطات مشتری در بخش فروشگاهی‌؛ استراتژی مالی در واحدهای فروشگاهی و خرده فروشی‌ها؛ اصول مکان‌یابی فروشگاهی‌؛ مدیریت فروشگاه (اداره و کنترل فروشگاه)؛ کسری و مغایرت کالاها در فروشگاه‌ها؛ فروشگاه‌های زنجیره‌ای کارفور استراتژی‌ها و برنامه‌های عملیاتی‌؛ شاخص‌ها و معیارهای یک فروشگاه زنجیره‌ای مطلوب.