چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا
روانشناسی تربیتی
تاریخ نشر : ۸۵۰۱۱۵
تیراژ : ۱۱۰۰
تعداد صفحه : ۳۵۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۹۲۹-۰۵-X
شماره کنگره : ۸۵۱۱۵۰۵۲
رده دیویی : ۳۷۰.۱۵
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
نویسنده : سیفرت - کلوین
مترجم : ایزدی - مهشید
در کتاب با موضوع مطالعهی نحوی یادگیری و آموزش، خاطرنشان شده است: 1- روانشناسی تربیتی، عقاید و اطلاعاتی را برای این که شما معلم خوبی باشید مطرح میکند. 2- روانشناسی تربیتی شامل مطالعهی یادگیری و آموزش است دچار چوبی را برای درک تحول، یادگیری، زندگی کلاس درس و ارزیابی یادگیری، فراهم میسازد. 3- روانشناسی تربیتی میتواند به معلمین در تصمیمگیری، با تاکید بر انواع یادگیری، طراحی آموزش و ارزیابی، ایجاد ارتباطهای خوب کلاس و پذیرش تفاوت میان دانشآموزان کمک کند. 4- تحول به تغییرات پیوسته در اندیشه، احساس و رفتار دانشآموزان اطلاق میشود. 5- یادگیری به تغییرات پایدار در رفتار، اندیشیدن، مهارت یا هیجان ناشی از برخی تجربیات نسبتا ویژه، اطلاق میگردد. 6- یک محیط موثر برای یادگیری وابسته به ایجاد انگیزش مناسب در دانشآموزان، ارتباط مناسب و نگرشهای مثبت و حمایتی دربارهی استعدادهای دانشآموزان میباشد. 7- این کتاب دو فرض اساسی دارد، محتوای آموزش و یادگیری و این که روانشناسی تربیتی میتواند به آموزش و یادگیری کمک کند، 8- معلمین تازهکار، گرایش به توجه بیشتر بر کنترل کلاس و طراحی آموزش دارند، معلمین باتجربهی متوسط به تجربهی جدید و روشهای تازهی آموزشی دارند، معلمین بسیار مجرب، اهمیت زیادی به مواجهه با نیازهای افراد میدهند، در حالی که یک سطح بالای کیفی باقی ماندهاند'.
تیراژ : ۱۱۰۰
تعداد صفحه : ۳۵۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۹۲۹-۰۵-X
شماره کنگره : ۸۵۱۱۵۰۵۲
رده دیویی : ۳۷۰.۱۵
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
نویسنده : سیفرت - کلوین
مترجم : ایزدی - مهشید
در کتاب با موضوع مطالعهی نحوی یادگیری و آموزش، خاطرنشان شده است: 1- روانشناسی تربیتی، عقاید و اطلاعاتی را برای این که شما معلم خوبی باشید مطرح میکند. 2- روانشناسی تربیتی شامل مطالعهی یادگیری و آموزش است دچار چوبی را برای درک تحول، یادگیری، زندگی کلاس درس و ارزیابی یادگیری، فراهم میسازد. 3- روانشناسی تربیتی میتواند به معلمین در تصمیمگیری، با تاکید بر انواع یادگیری، طراحی آموزش و ارزیابی، ایجاد ارتباطهای خوب کلاس و پذیرش تفاوت میان دانشآموزان کمک کند. 4- تحول به تغییرات پیوسته در اندیشه، احساس و رفتار دانشآموزان اطلاق میشود. 5- یادگیری به تغییرات پایدار در رفتار، اندیشیدن، مهارت یا هیجان ناشی از برخی تجربیات نسبتا ویژه، اطلاق میگردد. 6- یک محیط موثر برای یادگیری وابسته به ایجاد انگیزش مناسب در دانشآموزان، ارتباط مناسب و نگرشهای مثبت و حمایتی دربارهی استعدادهای دانشآموزان میباشد. 7- این کتاب دو فرض اساسی دارد، محتوای آموزش و یادگیری و این که روانشناسی تربیتی میتواند به آموزش و یادگیری کمک کند، 8- معلمین تازهکار، گرایش به توجه بیشتر بر کنترل کلاس و طراحی آموزش دارند، معلمین باتجربهی متوسط به تجربهی جدید و روشهای تازهی آموزشی دارند، معلمین بسیار مجرب، اهمیت زیادی به مواجهه با نیازهای افراد میدهند، در حالی که یک سطح بالای کیفی باقی ماندهاند'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم دولت رئیس جمهور قوه قضاییه رهبر انقلاب شورای نگهبان صادق زیباکلام قوه قضائیه مجلس یازدهم
هواشناسی قتل تهران پلیس شهرداری تهران آموزش و پرورش بارش باران دستگیری پلیس راهور سیل سازمان هواشناسی حج تمتع
قیمت دلار قیمت خودرو یارانه بانک مرکزی قیمت طلا دلار خودرو سایپا بازار خودرو بورس مسکن ایران خودرو
آلیس مونرو فردوسی کتاب نمایشگاه کتاب همایون شجریان شاهنامه نمایشگاه کتاب تهران سحر دولتشاهی تلویزیون سینمای ایران دفاع مقدس سریال
دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری فضا وزیر علوم
اسرائیل رژیم صهیونیستی آمریکا فلسطین روسیه جنگ غزه حماس نوار غزه ترکیه افغانستان اوکراین طوفان الاقصی
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر رئال مادرید باشگاه استقلال فولاد خوزستان لیگ برتر ایران فولاد مهدی طارمی بازی جواد نکونام
هوش مصنوعی گوگل تبلیغات تلفن همراه دوربین موبایل هواپیما ناسا نوآوری شفق قطبی اپل
وزارت بهداشت زوال عقل کاهش وزن دیابت کودک نمک سلامت روان تجهیزات پزشکی