شنبه, ۲۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 11 May, 2024
مجله ویستا
نتایج آموزشهای خود را پایدار کنید: راهنمای عملی برای مهارتهای تدریس
تاریخ نشر : ۸۴۰۹۱۹
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۰۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۳۸-۱۲۹-۳
رده دیویی : ۶۵۸.۳۱۲۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : منوریان - عباس
مترجم : نیکزادلاریجانی - میرسعید
نویسنده : بادر - گلوریا
هفتمین شماره از این مجموعه که برای مدیران، کارکنان، مربیان و مسئولان آموزش با هدف 'آموزش پایدار'، نگاشته شده با رویکردی کاربردی و مثالهایی در هر بخش، ابتدا تعریفی از 'پیگیری آموزشی' ذکر میگردد. در این بخش، از محیط یادگیری به منزله یکی از ابزارهای آموزش پایدار، یاد میشود. نیز موانع احتمالی بر سر راه اثربخشی پیگیری در سازمانها، بر شمارده میشود که عبارتاند از: یادگیرندگان، محدودیت زمانی، مهارتهای مدیران، زمانبندی ضعیف، محدودیت و کمبود منابع. مخاطب در بخش بعد با تجربهی دو سازمان و برنامهی آموزشی آنها در این خصوص، آشنا میشود. افزون بر آن، مدل آموزشی اثر بخش در شش مرحله بازگو میشود. در بخش آمادگی برای پیگیری، به نقش مدیران و کارکنان در آمادهسازی اشاره میگردد. 'تصاویر لحظهای آموزش' عنوان فصل بعد را تشکیل میدهد که این بخش، گزارشی است از کلاسهای آموزش تکنسینهای شرکت 'آرو' و کارکنان پرستاری شرکت 'خدمات بهداشت منازل شرکت مونتاین' که در حال گذراندن کارگاه 'تامین نیازهای مشتری از طریق کیفیت' هستند. فصل بعدی کتاب به اجرای فعالیتهای پیگیری پس از آموزش، اختصاص یافته است. معرفی راهها و ابزار یادگیری بیشتر، مطالب پایانی کتاب را تشکیل میدهد.
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۰۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۳۸-۱۲۹-۳
رده دیویی : ۶۵۸.۳۱۲۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : منوریان - عباس
مترجم : نیکزادلاریجانی - میرسعید
نویسنده : بادر - گلوریا
هفتمین شماره از این مجموعه که برای مدیران، کارکنان، مربیان و مسئولان آموزش با هدف 'آموزش پایدار'، نگاشته شده با رویکردی کاربردی و مثالهایی در هر بخش، ابتدا تعریفی از 'پیگیری آموزشی' ذکر میگردد. در این بخش، از محیط یادگیری به منزله یکی از ابزارهای آموزش پایدار، یاد میشود. نیز موانع احتمالی بر سر راه اثربخشی پیگیری در سازمانها، بر شمارده میشود که عبارتاند از: یادگیرندگان، محدودیت زمانی، مهارتهای مدیران، زمانبندی ضعیف، محدودیت و کمبود منابع. مخاطب در بخش بعد با تجربهی دو سازمان و برنامهی آموزشی آنها در این خصوص، آشنا میشود. افزون بر آن، مدل آموزشی اثر بخش در شش مرحله بازگو میشود. در بخش آمادگی برای پیگیری، به نقش مدیران و کارکنان در آمادهسازی اشاره میگردد. 'تصاویر لحظهای آموزش' عنوان فصل بعد را تشکیل میدهد که این بخش، گزارشی است از کلاسهای آموزش تکنسینهای شرکت 'آرو' و کارکنان پرستاری شرکت 'خدمات بهداشت منازل شرکت مونتاین' که در حال گذراندن کارگاه 'تامین نیازهای مشتری از طریق کیفیت' هستند. فصل بعدی کتاب به اجرای فعالیتهای پیگیری پس از آموزش، اختصاص یافته است. معرفی راهها و ابزار یادگیری بیشتر، مطالب پایانی کتاب را تشکیل میدهد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات مجلس ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس دوازدهم مجلس دوازدهم مجلس ستاد انتخابات کشور وزارت کشور رئیس جمهور دولت دولت سیزدهم
تهران زلزله هواشناسی سیل شهرداری تهران پلیس سازمان هواشناسی بارش باران وزارت بهداشت قتل آموزش و پرورش ازدواج
قیمت طلا قیمت دلار خودرو گاز قیمت خودرو بورس ایران خودرو هوش مصنوعی بانک مرکزی نمایشگاه نفت مالیات بازار خودرو
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران کتاب تلویزیون سینمای ایران میراث فرهنگی فضای مجازی دفاع مقدس نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران سریال مهران مدیری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
فلسطین رژیم صهیونیستی غزه آمریکا جنگ غزه حماس سازمان ملل رفح اوکراین نوار غزه افغانستان ترکیه
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر سپاهان رئال مادرید لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس بازی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ باشگاه استقلال
ایلان ماسک تبلیغات اینترنت ناسا اپل فیبرنوری گوگل
فشار خون چاقی آسم کبد چرب زوال عقل