یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت بازاریابی جهانی


مدیریت بازاریابی جهانی
نویسنده : کیگان - وارن
مترجم : ابراهیمی - عبدالحمید
ویراستار : جمشیدنژاد - غلامرضا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۲/۳۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸۴۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۴۸۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۳۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۷۹۹-۱۶-۳

هجدهمین کتاب از مجموعه 'فرهنگ و مدیریت 'با عنوان 'مدیریت بازاریابی جهانی 'طی هجده فصل در باب بازاریابی, صادرات و واردات تدوین شده است . نگارنده در این کتاب بر آن است, ضمن نشان دادن ابعاد مختلف بازاریابی جهانی و تفاوت‌های آن با بازاریابی متعارف ;مهم‌ترین روش‌ها و اصول آن را بیان نماید .وی پس از مروری بر مفاهیم, اصول و اهمیت بازاریابی جهانی, انواع محیطهای اقتصادی, اجتماعی, فرهنگی, سیاسی و قانونی بازاریابی جهانی را شرح می‌دهد و در پی آن, اطلاعاتی در باب نحوه شناخت بازارها و خریداران جهانی فراهم می‌آورد .عناوین پاره‌ای از فصول کتاب عبارت‌اند از' :نظام‌های اطلاعاتی بازاریابی جهانی و تحقیقات', 'تقسیم بازارها, تبیین بازارهای هدف و تثبیت موقعیت در بازارهای جهانی', 'منبع‌یابی :صادرات و واردات', 'راهبردهای بازاریابی برای ورود به بازارها و گسترش فعالیت‌ها 'و 'راهبردهای مبتنی بر همکاری و مشارکت‌های راهبردی جهانی .'