پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 9 May, 2024
مجله ویستا
از خلاقیت تا خلاقیت
سبک های متفاوت تبلیغ محیطی دو خودروساز برای معرفی جدیدترین محصول را در این دو عکس می بینید. هریک از روش ها در سبک خودش تلاش کرده تا به نوعی خلاقیت را به همراه داشته باشد. یکی بیلبوردی غول پیکر را خلاقیت دانسته و دیگری قراردادن ساعتی شنی را وسط یک پیاده رو. کدامیک از این ها شما را بیشتر به خودش جلب می کند؟ آنکه جذابتر است، خلاقتر است؟ یا چیزی بیش از خلاقیت برای شما ملاک است؟
سیتروئن ترجیح داده است دو بیلبورد قول پیکر را در دو جای متفاوت از شهر برلین نصب کند تا توجه عابرین را به C۵ جدید جلب کند. این دو بیلبورد روی هم رفته ۶ هزار متر مربع فضا اشغال کرده اند.
بی ام دبیلیو هم یک ساعت شنی ۱۲ متری را طراحی کرده و مدل بی ام دبیلیو۷ را در بخش بالایی آن جای داده است. شن های ساعت هم گوی های نقره ای هستند که به تدریج پائین می ریزند و پس از چند روز بالاخره خودرو پدیدار می شود.
ha-bananej.blogfa.com
منبع : مطالب ارسال شده
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رئیسی انتخابات دولت دولت سیزدهم رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی رافائل گروسی انتخابات مجلس حجاب
هواشناسی قتل تهران بارش باران شهرداری تهران پلیس آموزش و پرورش فضای مجازی سیل سلامت سازمان هواشناسی وزارت بهداشت
گاز قیمت طلا قیمت دلار نمایشگاه نفت بانک مرکزی قیمت خودرو خودرو مسکن مالیات حقوق بازنشستگان بازار خودرو سایپا
نمایشگاه کتاب تلویزیون سینمای ایران نمایشگاه کتاب تهران زنان کتاب سریال محمدمهدی اسماعیلی تئاتر دفاع مقدس سینما موسیقی
اینوتکس
رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین غزه جنگ غزه حماس رفح حمله به رفح مصر چین نوار غزه ترکیه
فوتبال رئال مادرید استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ لیگ برتر باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ذوب آهن بازی نساجی
هوش مصنوعی فناوری فیبرنوری ایلان ماسک اپل گوگل آب سامسونگ ناسا پارک فناوری پردیس
تخم مرغ آسم روغن زیتون سنگ کلیه بیمه افسردگی سبزیجات