شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا


QFD در خدمات


QFD در خدمات
نویسنده : هوارن - برایان... [و دیگران] -عباسی - محمدرضا
مترجم : یزدان‌پناه - مهشید
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۷/۲۳
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
قطع : رحلی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۱۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : TS۱۵۶/ک۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۳۳۸-۰۷۵-۰

کتاب حاضر مشتمل بر مقالاتی است درباره 'مدیریت تولید و کنترل کیفیت 'از منابع مختلف استخراج, سپس به فارسی ترجمه شده است .این مقالات اساسا با استناد به تعاریف و استاندارد بین‌المللی ISO 9000ویرایش 2000تدوین شده‌اند .عناوین برخی مقالات بدین قرار است' :ترجمه نداهای مشتری به الزامات عملیات ;نمونه‌ای از کاربرد QFDدر آموزش عالی/ اچ.برایان هاروین' ;'فراتر از خانه کیفیت QFD :پویا/ سیندی آدی‌نو' ;'به کارگیری QFDدر بهبود کیفیت آموزشی/ کوکین لم 'و 'کاربرد QFDدر محیط آموزشی بررسی یک نمونه راهنما/ گالن پیت من .'در انتهای کتاب, عناوین و مشخصات انگلیسی مقالات همراه با واژه‌نامه انگلیسی به فارسی چاپ شده است .