پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 9 May, 2024
مجله ویستا


ارزشیابی کتاب فارسی پایه اول دانش‌آموزان عقب‌مانده ذهنی


ارزشیابی کتاب فارسی پایه اول دانش‌آموزان عقب‌مانده ذهنی
نویسنده : وزارت‌آموزش‌وپررش -پژوهشکده‌کودکان‌استثنایی -
گردآورنده : مدیری - پرویزیوسفی - فخرالسادات
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۳/۳۰
رده دیویی : ۳۷۱.۹۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۷۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۲۰۸۷-۵-۵

در این پژوهش دیدگاههای آموزگاران مدارس عقب‌مانده ذهنی درباره محتوای کتاب فارسی پایه اول بررسی و تبیین شده است برای این منظورن با توجه به اصول ارزشیابی کتاب‌های درسی و ساختار آن‌ها پرسش‌نامه‌ای تنظیم شده و در اختیار آموزگاران مدارس عقب‌مانده ذهنی قرار گرفته است .سپس اطلاعات مندرج در پرسش‌نامه‌ها استخراج و در جداول آماری نظام یافته است .آن‌گاه براساس جداول, نظرات آموزگاران بررسی و تبیین گردیده است .