پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 9 May, 2024
مجله ویستا
بیل بورد
تابلوهای تبلیغاتی چند نوعند یكی آنهایی كه در مكانهای بزرگ مثل بزرگ راهها نصب میشوند كه عمدتا مستطیلی هستند دوم آنهایی كه در پیاده روها نصب میشوند كه چون فضای كمتری وجود دارد قطعشان عمودی است و سوم تابلوهایی كه در راهروها یا آسانسورها و ... نصب شده است. توجه داشته باشید كه قطع كار در نوع طراحی میتواند اثر داشته باشد مثلا در تابلوهای بزرگ كه به آنها بیل بورد هم میگویند احتیاج نیست كه حتما رنگهایی با كنتراست (تضاد) زیاد داشته باشیم. نكته دیگر این است كه ما در میادین یا پاركها تابلوهایی میبینیم كه خیلی حساب شده هم هستند ولی متاسفانه استفاده نادرست از قطع های متفاوت و هم استفاده از داربستهایی نامناسب تر باعث سردرگمی بیننده و از بین رفتن سلامت بصری آنها میشوند. نكته بعدی این است كه رساندن پیام در زمان كم ارزش زیادی دارد بخاطر همین موضوع نباید در پوسترها و تابلوهای تبلیغاتی از عناصر تصویری زیادی استفاده كرد، مخصوصا در بزرگراهها و مكانهای شلوغ ، چون كسی كه سوار ماشین است تا بیاید مفهوم تابلو را در آن شلوغی درك كند، عبور كرده و رفته است.
منبع : مطالب ارسال شده
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران دولت انتخابات دولت سیزدهم انتخابات مجلس سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی رافائل گروسی رئیسی حجاب رهبر انقلاب مجلس
قتل رئیس جمهور هواشناسی تهران پلیس آموزش و پرورش شهرداری تهران بارش باران فضای مجازی وزارت بهداشت شهرداری سلامت
قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا گاز خودرو نمایشگاه نفت مسکن مالیات حقوق بازنشستگان بازار خودرو ایران خودرو بانک مرکزی
نمایشگاه کتاب هدیه تهرانی نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون کتاب سینمای ایران سریال سینما دفاع مقدس تئاتر موسیقی
دانش بنیان اینوتکس
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه رفح حمله به رفح مصر نوار غزه طوفان الاقصی ترکیه اوکراین
رئال مادرید فوتبال لیگ قهرمانان اروپا پرسپولیس استقلال بایرن مونیخ لیگ برتر بازی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ایران ذوب آهن نساجی
هوش مصنوعی اپل فیبرنوری عیسی زارع پور تبلیغات سامسونگ گوگل آب ناسا پارک فناوری پردیس
سرطان سازمان غذا و دارو بیماران خاص سنگ کلیه بیمه کمردرد آلرژی