شنبه, ۲۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 11 May, 2024
مجله ویستا
نقد سینما ـ شماره ۲۶ و ۲۷ (پیاپی ۵۸ و ۵۹)، شهریور و مهر ۱۳۸۷
▪ یادداشت سردبیر: ص ۲
▪ با گرامی خوانندگان نقد سینما: ص ۳
▪ بهرهگیری از فرصتهای فرهنگی: ص ۴
▪ سینمای کودک و نوجوان در بوتهٔ نقد: ص ۶
▪ سینما فردا؛ گامی بهسوی آینده: ص ۱۰
▪ اخبار حوزهٔ هنری: ص ۱۱
▪ تحلیل بازی شادروان خسرو شکیبائی: ص ۱۲
▪ سینمای ایران: ص ۱۳
▪ آیا موسیقی باید در خدمت تصویر باشد؟: ص ۱۴
▪ جایگاه موسیقی در سینما از نگاه اهالی سینما: ص ۱۶
▪ اصالت نگاه شرقی: ص ۱۹
▪ گفتگو با کارن همایونفر، آهنگساز فیلم: ص ۲۰
▪ گفتگو با احمد دهقان دربارهٔ پاداش سکوت: ص ۲۴
▪ نقد و نظر خوانندگان: ص ۲۸
▪ پروندهٔ موضوعی: موسیقی فیلم: ص ۲۹
▪ موسیقیسازان سینما: ص ۳۰
▪ موسیقی سینمائی: ص ۳۲
▪ جایگاه موسیقی در سینما: ص ۳۳
▪ پیرامون موسیقی فیلم و روشهای ساخت آن: ص ۳۵
▪ بررسی موسیقی فیلم کازابلانکا: ص۳۶
▪ مقدمهای بر زیبائیشناسی موسیقی متن فیلم: ص ۳۸
▪ جُستاری در موسیقی فیلم: ص ۴۲
▪ موسیقی در آثار سینمائی مستند: ص ۴۸
▪ نگاهی به مؤلفهٔ موسیقی در سینما: ص ۵۴
▪ یک سینما، یک گونه: ص ۵۶
▪ پرواز تصویر روی آوای موسیقی: ص ۵۸
▪ اوجگیری دوبارهٔ سینمای موزیکال: ص ۵۹
▪ موسیقی در خدمت فیلم یا فیلم در خدمت موسیقی؟: ص ۶۰
▪ سینمای جهان: ص ۶۱
▪ معرفی مشهورترین آهنگسازان فیلم: ص ۶۲
▪ بهترین فیلمهای موزیکال سال: ص ۶۶
▪ فیزیک در سینما (۷): ص ۷۳
▪ نگاهی به دو فیلم کمتر دیده شدهٔ موزیکال: ص ۷۴
▪ نگاهی به شخصیت، موسیقی و ترانههای باب دیلن: ص ۷۶
▪ گفتوگو با استیون اسپیلبرگ: ص ۷۸
▪ ساحرهای به نام هالیوود (بخش پایانی): ص۸۰
▪ نمای نزدیک: آبی (Bleu): ص۸۱
▪ آشنائی با سایتهای سینمائی: ص ۸۲
▪ زندگی و آثار فیلیپ گلس: ص ۸۳
▪ تحلیل فیلم بورات به کارگردانی لری چارلز: ص ۸۶
▪ بازیگری در فیلمهای موزیکال: ص ۸۸
▪ سلسله میزگردهای تخصصی سینمای ایران (۸): ص ۸۹
▪ گفتوگو با احمد رسولزاده، مدیر دوبلاژ: ص ۹۸
▪ گفتوگو با فتحالله جعفری جوزانی، تهیهکنندهٔ سینما: ص ۱۰۰
▪ مستندسازان سینمای ایران در یک نگاه: ص ۱۰۲
▪ کارگاه فیلمنامه: ص ۱۰۳
▪ از ایده تا فیلمنامه (بخش دوازدهم): ص ۱۰۴
▪ شخصیتپردازی در فیلمنامه (بخش پنجم): ص ۱۰۶
▪ معرفی کتاب: فیلمنامهٔ اقتباسی: ص ۱۰۸
▪ آشنائی با کتابهای سینمائی روز: ص ۱۰۹
▪ گزارش بانک فیلمنامه: ص ۱۱۰
▪ با گرامی خوانندگان نقد سینما: ص ۳
▪ بهرهگیری از فرصتهای فرهنگی: ص ۴
▪ سینمای کودک و نوجوان در بوتهٔ نقد: ص ۶
▪ سینما فردا؛ گامی بهسوی آینده: ص ۱۰
▪ اخبار حوزهٔ هنری: ص ۱۱
▪ تحلیل بازی شادروان خسرو شکیبائی: ص ۱۲
▪ سینمای ایران: ص ۱۳
▪ آیا موسیقی باید در خدمت تصویر باشد؟: ص ۱۴
▪ جایگاه موسیقی در سینما از نگاه اهالی سینما: ص ۱۶
▪ اصالت نگاه شرقی: ص ۱۹
▪ گفتگو با کارن همایونفر، آهنگساز فیلم: ص ۲۰
▪ گفتگو با احمد دهقان دربارهٔ پاداش سکوت: ص ۲۴
▪ نقد و نظر خوانندگان: ص ۲۸
▪ پروندهٔ موضوعی: موسیقی فیلم: ص ۲۹
▪ موسیقیسازان سینما: ص ۳۰
▪ موسیقی سینمائی: ص ۳۲
▪ جایگاه موسیقی در سینما: ص ۳۳
▪ پیرامون موسیقی فیلم و روشهای ساخت آن: ص ۳۵
▪ بررسی موسیقی فیلم کازابلانکا: ص۳۶
▪ مقدمهای بر زیبائیشناسی موسیقی متن فیلم: ص ۳۸
▪ جُستاری در موسیقی فیلم: ص ۴۲
▪ موسیقی در آثار سینمائی مستند: ص ۴۸
▪ نگاهی به مؤلفهٔ موسیقی در سینما: ص ۵۴
▪ یک سینما، یک گونه: ص ۵۶
▪ پرواز تصویر روی آوای موسیقی: ص ۵۸
▪ اوجگیری دوبارهٔ سینمای موزیکال: ص ۵۹
▪ موسیقی در خدمت فیلم یا فیلم در خدمت موسیقی؟: ص ۶۰
▪ سینمای جهان: ص ۶۱
▪ معرفی مشهورترین آهنگسازان فیلم: ص ۶۲
▪ بهترین فیلمهای موزیکال سال: ص ۶۶
▪ فیزیک در سینما (۷): ص ۷۳
▪ نگاهی به دو فیلم کمتر دیده شدهٔ موزیکال: ص ۷۴
▪ نگاهی به شخصیت، موسیقی و ترانههای باب دیلن: ص ۷۶
▪ گفتوگو با استیون اسپیلبرگ: ص ۷۸
▪ ساحرهای به نام هالیوود (بخش پایانی): ص۸۰
▪ نمای نزدیک: آبی (Bleu): ص۸۱
▪ آشنائی با سایتهای سینمائی: ص ۸۲
▪ زندگی و آثار فیلیپ گلس: ص ۸۳
▪ تحلیل فیلم بورات به کارگردانی لری چارلز: ص ۸۶
▪ بازیگری در فیلمهای موزیکال: ص ۸۸
▪ سلسله میزگردهای تخصصی سینمای ایران (۸): ص ۸۹
▪ گفتوگو با احمد رسولزاده، مدیر دوبلاژ: ص ۹۸
▪ گفتوگو با فتحالله جعفری جوزانی، تهیهکنندهٔ سینما: ص ۱۰۰
▪ مستندسازان سینمای ایران در یک نگاه: ص ۱۰۲
▪ کارگاه فیلمنامه: ص ۱۰۳
▪ از ایده تا فیلمنامه (بخش دوازدهم): ص ۱۰۴
▪ شخصیتپردازی در فیلمنامه (بخش پنجم): ص ۱۰۶
▪ معرفی کتاب: فیلمنامهٔ اقتباسی: ص ۱۰۸
▪ آشنائی با کتابهای سینمائی روز: ص ۱۰۹
▪ گزارش بانک فیلمنامه: ص ۱۱۰
ماهنامه نقد سینما
صاحب امتیاز: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی
مدیر مسئول: دکتر حسن بنیانیان
سردبیر: عزیزالله حاجی مشهدی
محل انتشار: تهران
تلفن: ۸۸۹۱۸۲۹۶
نشانی: تهران، خیابان طالقانی، تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزهٔ هنری، طبقهٔ دوم
نشانی الکترونیک: cinema.critic@sourehcinema.com
صاحب امتیاز: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی
مدیر مسئول: دکتر حسن بنیانیان
سردبیر: عزیزالله حاجی مشهدی
محل انتشار: تهران
تلفن: ۸۸۹۱۸۲۹۶
نشانی: تهران، خیابان طالقانی، تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزهٔ هنری، طبقهٔ دوم
نشانی الکترونیک: cinema.critic@sourehcinema.com
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس دوازدهم ایران ستاد انتخابات کشور مجلس مجلس دوازدهم رئیسی دولت رئیس جمهور دولت سیزدهم
تعطیلی مدارس فضای مجازی هلال احمر ترافیک سیل شهرداری تهران بارش باران قتل پلیس آموزش و پرورش سازمان هواشناسی وزارت بهداشت
چین قیمت خودرو بانک مرکزی گاز خودرو قیمت طلا نمایشگاه نفت قیمت دلار مالیات پالایش و پتروشیمی مسکن دلار
نمایشگاه کتاب رضا عطاران کتاب سینما مست عشق نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون سینمای ایران حضرت معصومه (س) مهران مدیری سریال
فناوری دانش بنیان
فلسطین اسرائیل سازمان ملل رژیم صهیونیستی جنگ غزه آمریکا روسیه حماس رفح اوکراین حمله به رفح نوار غزه
فوتبال پرسپولیس سپاهان استقلال لیگ برتر رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ایران بازی باشگاه استقلال
هوش مصنوعی مغز فیبرنوری ناسا اپل ایلان ماسک سامسونگ
سازمان غذا و دارو توت فرنگی روغن زیتون هندوانه آسم