یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
عشق، واقعیت، زیبائی - Love Truth Beauty
سال تولید : ۱۹۷۸
کشور تولیدکننده : هند
محصول : ر. ک. فیلمز
کارگردان : راج کاپور.
فیلمنامهنویس : جینن درا جین.
فیلمبردار : رادهو کارماکار.
آهنگساز(موسیقی متن) : لاکسمیکانت - پیارلال.
هنرپیشگان : زینت امان، شاشی کاپور، کانهای یالال، دیوید و لیلا چیتنیس.
نوع فیلم : رنگی، ۱۷۲ دقیقه.
مادرِ «روپا» (امان) به هنگام به دنیا آوردن او میمیرد. «روپا» با این احساس گناه بزرگ میشود که موجب مرگ مادرش بوده و طی حادثهای نیمی از صورتش نیز میسوزد. اما صدای فرشته آسای او «مهندس راجیو» (کاپور) را جلب میکند و آن دو با یکدیگر ازدواج میکنند. با این همه، پس از چندی «راجیو» او را زن رویاهایش نمییابد و رهایش میکند. «روپا» که حامله است «راجیو» را نفرین میکند و بر اثر آن سدی که «راجیو» مسئول ساخت آن است، میشکند و سیل جاری میشود. «راجیو» سرانجام «روپا» را میپذیرد و تعارضات درونیاش از بین میرود...
* امان، که پیش از بازیگری، مُدل تبلیغاتی بودف «مدرنیته»ای را که جامعه معاصر هند آماده پذیرفتن آن بود، از طریق ایفای نقش در این فیلم تجسم میبخشد. علاوه بر آن، فیلم از طریق نشان دادن نمادهائی بیش از حد «عریان» نمایانگر از میان رفتن سنتهای مرسوم بود (از جمله در صحنهای که شوهری همسرش را میبوسد) که تا آن زمان در سینمای هند سابقه نداشت.
کشور تولیدکننده : هند
محصول : ر. ک. فیلمز
کارگردان : راج کاپور.
فیلمنامهنویس : جینن درا جین.
فیلمبردار : رادهو کارماکار.
آهنگساز(موسیقی متن) : لاکسمیکانت - پیارلال.
هنرپیشگان : زینت امان، شاشی کاپور، کانهای یالال، دیوید و لیلا چیتنیس.
نوع فیلم : رنگی، ۱۷۲ دقیقه.
مادرِ «روپا» (امان) به هنگام به دنیا آوردن او میمیرد. «روپا» با این احساس گناه بزرگ میشود که موجب مرگ مادرش بوده و طی حادثهای نیمی از صورتش نیز میسوزد. اما صدای فرشته آسای او «مهندس راجیو» (کاپور) را جلب میکند و آن دو با یکدیگر ازدواج میکنند. با این همه، پس از چندی «راجیو» او را زن رویاهایش نمییابد و رهایش میکند. «روپا» که حامله است «راجیو» را نفرین میکند و بر اثر آن سدی که «راجیو» مسئول ساخت آن است، میشکند و سیل جاری میشود. «راجیو» سرانجام «روپا» را میپذیرد و تعارضات درونیاش از بین میرود...
* امان، که پیش از بازیگری، مُدل تبلیغاتی بودف «مدرنیته»ای را که جامعه معاصر هند آماده پذیرفتن آن بود، از طریق ایفای نقش در این فیلم تجسم میبخشد. علاوه بر آن، فیلم از طریق نشان دادن نمادهائی بیش از حد «عریان» نمایانگر از میان رفتن سنتهای مرسوم بود (از جمله در صحنهای که شوهری همسرش را میبوسد) که تا آن زمان در سینمای هند سابقه نداشت.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
شورای نگهبان آمریکا مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت حجاب حسین امیرعبداللهیان جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی انتخابات مجلس دوازدهم عراق
تهران شهرداری تهران قتل سیل هواشناسی فضای مجازی سامانه بارشی شهرداری باران آموزش و پرورش یسنا سلامت
خودرو قیمت طلا بازار خودرو قیمت دلار قیمت خودرو یارانه بانک مرکزی دلار مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان تورم
تلویزیون نمایشگاه کتاب سینمای ایران دفاع مقدس صدا و سیما سینما مسعود اسکویی صداوسیما کتاب موسیقی مهران غفوریان سریال
دانش بنیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین حماس جنگ غزه روسیه اوکراین امیرعبداللهیان عربستان نوار غزه انگلیس
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر مهدی طارمی جواد نکونام سپاهان رئال مادرید بارسلونا بازی باشگاه استقلال لیگ برتر انگلیس
باتری اپل اینستاگرام آیفون گوگل عکاسی ناسا مایکروسافت
خواب بیمارستان کاهش وزن فشار خون چای توت فرنگی آلرژی کبد چرب