دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
دانش تجربی ویژه فروش از راه دور
بيشتر کسب و کارهاى الکترونيک جديد توسط توليدکنندگان يا عمدهفروشان / خردهفروشان سنتى ايجاد شدهاند و آنها را در بيشتر موارد مشکلات ناشى از فروش از راه دور را کمتر از ميزان واقعى برآورد مىکنند. اين موضوع بويژه براى کاربردهاى B-to-B حاد مىباشد. در تلاش براى به حداقل رساندن اتفاقات ناخوشايند و غيرهمنتظره در زير به فهرستى از مشکلات ناشى از فروش راه دور اشاره گرديده است: |
- بستهبندي، نوشتن نشاني، تمبر زدن، حمل کردن |
- مديريت کالاهاى معيوب و مرجوعي |
- انبارداري، مديريت موجودي |
- کالاهاى فروش نرفته |
- مديريت پايگاههاى اطلاعات مربوط به مشتريان و اقدامات افزايش وفاداري |
- وصول مطالبات و اقدامات حقوقي |
- کاربرگ مربوط به صادرات |
بسيارى از خردهفروشان اينترنتى مشکلات فوق را از طريق استخدام کارشناسان و مشاورينى با تجربه در زمينه سفارش با پست، حل نمودهاند. |
در نهايت بايد اذعان نمود که به کمک اينترنت، موجودى کالاها بهطور قابل ملاحظهاى کاهش يافته است و تجار الکترونيک تنها يک جايگاه مجازي، بدون سر و کار داشتن با کالاهاى فيزيکى را مديريت مىنمايند. اين نظريه وجود دارد که توليدکنندگان کالاهاى فروش رفته در مقادير کم را مستقيماً به خريداران تحويل دهند (يعنى حمل قطرهاي). |
در واقع اين امر تنها در صورتى امکانپذير است که: |
- توليدکنندگان مجهز بوده و بخواهند مقادير کوچک را حمل کنند. براى ترغيب آنها به انجام سرمايهگذارى لازم، حجمهاى پيشبينى شده بايد بزرگ باشند. |
- يک سيستم مؤثر تحويل کالا / پستى در دسترس باشد، که تنها در بعضى کشورها امکانپذير است. |
دستيابى به اين حمل قطرهاى واقعاً استثنايى است. حتى غولهاى تجارت الکترونيک مانند آمازون بايد مقادير حجيمى از موجودى را نگهدارى نمايند. |
کشورهاى در حال توسعه اغلب با مشکلاتى در حمل مقادير که به واسطه خسارات، تأخيرات و هزينههاى سنگين محموله مواجه هستند. براى کاهش اين مشکلات مىتوان از خدمات پست کردن مجدد (که مثلاً توسط www.tnt.com ارائه مىشوند) استفاده نمود. به موجب اين طرح بستههاى کوچک بهصورت فله (مثلاً يک بار در هفته) به يک کشور ارسال مىشوند و براى توزيع در اختيار پست محلى قرار مىگيرند. |
همچنین مشاهده کنید
- سیستمهای پرداخت
- توضیحات ویژه در مورد بازارهای الکترونیک
- چالشهای سایتهایی که بازارهای جهانی را هدف قرار دادهاند
- امنیت وب
- بخشهایی از زنجیره ارزش بصورتonline
- میزبان وبسایتها
- بازاریابی فرد به فرد - مشترییابی انبوه
- چگونه ترافیک مطلوب را ایجاد نماییم
- دانش فنی مورد نیاز برای تبیین و اجرای یک راهبرد اینترنتی
- فرصتها و موانع تجارت الکترونیک
- چکلیست برای اقدام
- گروههای مذاکراتی
- هزینههای حضور در وب
- جوانب حقوقی
- اینترنت
- سیستمهای پرداخت (۳)
- معیارهای کلیدی برای انتخاب ارائهدهنده حضور در وب (wwp)
- دانش تجربی ویژه فروش از راه دور
- عوامل اصلی موفقیت وبسایتهای تجاری
- سطوح فنی مختلف وب سایت
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
خلیج فارس ایران آمریکا مجلس شورای اسلامی مجلس دولت حجاب شورای نگهبان دولت سیزدهم بودجه جمهوری اسلامی ایران رئیسی
شهرداری تهران هواشناسی تهران شورای شهر دستگیری فضای مجازی پلیس قتل شورای شهر تهران سیل وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
قیمت دلار ایران خودرو خودرو دلار قیمت خودرو مالیات بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن تورم سایپا
سریال رسانه تئاتر تلویزیون موسیقی سریال پایتخت سینمای ایران فیلم بازیگر سینما کتاب قرآن کریم
شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان سنجش انتخاب رشته باتری
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه حماس روسیه عربستان اوکراین عراق ترکیه نوار غزه
استقلال پرسپولیس فوتبال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال سپاهان بازی باشگاه پرسپولیس تراکتور جام حذفی آلومینیوم اراک وحید شمسایی
اپل ایلان ماسک همراه اول مدیران خودرو تبلیغات گوگل آیفون فناوری سامسونگ ناسا
مواد غذایی خواب روانشناسی آلزایمر هندوانه بارداری مالاریا دندانپزشکی