دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
میزبان وبسایتها
هر وب سايتى بايد در يک سرور (کامپيوترى که بطور مداوم به اينترنت متصل است) ميزبانى شود. (يعنى نياز به يک خط اختصاصى بصورت اجاره دارد) ولى يک ناشروب سايت نياز ندارد که صاحب يا ادارهکننده سرور خود باشد. در حقيقت بيشتر ناشرين وبسايتي، تنها فضايى را در سرور يک شرکت خارجى اجاره مىنمايند. |
اساساً يک ناشروب سه گزينه وسيع دارد: |
۱. فضايى را در يک يا چند سرور که تحت مالکيت يک شرکت خارجى است اجازه نمايد. |
- بدون نام (Domain) اختصاص خود، در اين مورد آدرس وب سايت شبيه زير خواهد بود: نام شرکت / ch. نام سرور www |
- با نام (Domain) اختصاصى (يعنى سرور مجازي): در اين حالت آدرس وب سايت بشکل زير مىباشد: com. نام شرکت. www |
مزاياى اين گزينه عبارتند از: |
سرمايهگذاى و هزينههاى عملياتى پايين و سادگى |
۲. مالک سرور يا سرورهاى خود در يک شرکت خارجى (يک شرکت خارجى مىتواند هر شرکتى باشد، مثلاً يک ارائهکننده حضور در وب (wwp) يعنى ارائهکننده حضور اينترنتى (IPP) يا ارائهکننده خدمات اينترنتى (ISP) است.) باش (يعنى ميزبان). اين يک راهحل ميانه است. |
۳. سرور / سرورها و خط اختصاصى خود را داشته باشد. |
مزيت: |
کنترل کامل، ولى پيچيدهترين و گرانترين گزينه است. |
نکته: |
وب سايتهاى چندى (مثلاً www.altern.org ، www,tripod.com ، www.geocities ، www.netscape.com که خيلى از آنها خود را سايتهاى جمعى مىنامند) ميزبانى رايگان وبسايتها را ارائه مىدهند. |
چرا آنها اين کار را انجام مىدهند؟ دست کم به سه دليل زير: |
۱. ميزبانى رايگان است ولى ايجاد سايت بايد توسط کاربر يا يک مشاور شريک و همکار ارائهکننده حضور در وب (wpp) انجام گيرد. |
۲. آدرسهاى اين وبسايتها فرمت زير را دارند: |
عبارت ديگرى که طولانى نيز هست / www.geocities.com و نمىتواند فرمت com. اسم شرکت .www باشد طبق تعاريف فوق، اين مورد مربوط به گزينه ۱ مىشود. بنابراين ناشر چنين وب سايتى براى wpp خود تبليغات رايگان مىکند (مثلاً در اين مورد Geocities). |
۳. اين استراتژى ترافيک عظيمى از کاربران ايجاد مىکند، در نتيجه ارائهکنندگان حضور در وب قادر خواهند بود با موفقيت و با پرداخت خدماتى مانند تبليغ online به بازاريابى بپردازند. |
همچنین مشاهده کنید
- توضیحات ویژه در مورد بازارهای الکترونیک
- پست الکترونیک
- ضعف و قوت شبکه
- سطوح فنی مختلف وب سایت
- جوانب حقوقی
- اینترنت
- معیارهای کلیدی برای انتخاب ارائهدهنده حضور در وب (wwp)
- عناصر اصلی وبسایتهای مؤثر
- دانش تجربی ویژه فروش از راه دور
- گروهبندیهای مختلف از فروشگاههای مجازی
- سیستمهای پرداخت (۲)
- بخشهایی از زنجیره ارزش بصورتonline
- چالشهای سایتهایی که بازارهای جهانی را هدف قرار دادهاند
- چگونه ترافیک مطلوب را ایجاد نماییم
- جایگاههای پرداخت
- سیستمهای پرداخت
- فرصتها و موانع تجارت الکترونیک
- ابزار جستجو
- سیستمهای پرداخت (۳)
- چکلیست برای اقدام
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
خلیج فارس ایران آمریکا مجلس شورای اسلامی مجلس دولت حجاب شورای نگهبان دولت سیزدهم بودجه جمهوری اسلامی ایران رئیسی
شهرداری تهران هواشناسی تهران شورای شهر دستگیری فضای مجازی پلیس قتل شورای شهر تهران سیل وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
قیمت دلار ایران خودرو خودرو دلار قیمت خودرو مالیات بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن تورم سایپا
سریال رسانه تئاتر تلویزیون موسیقی سریال پایتخت سینمای ایران فیلم بازیگر سینما کتاب قرآن کریم
شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان سنجش انتخاب رشته باتری
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه حماس روسیه عربستان اوکراین عراق ترکیه نوار غزه
استقلال پرسپولیس فوتبال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال سپاهان بازی باشگاه پرسپولیس تراکتور جام حذفی آلومینیوم اراک وحید شمسایی
اپل ایلان ماسک همراه اول مدیران خودرو تبلیغات گوگل آیفون فناوری سامسونگ ناسا
مواد غذایی خواب روانشناسی آلزایمر هندوانه بارداری مالاریا دندانپزشکی