شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
پذیرش جایگاه طراحان صاحب سبک
همانگونه که در نظریه ارتباطی هنر، اثر هنری مانند پیامی از فرستنده آن یعنی هنرمند در محیطی منتشر شده و به مخاطب خود میرسد، ایدههای تولیدشده توسط طراحان نیز در محیط منتشر شده و به مخاطب نهائی میرسد، اما نکته حائز اهمیت در تشخیص و دستهبندی مخاطب در زمینههای گوناگون طراحی، لایههای مختلف موجود در محیط انتشار پیام طراح است. در این زمینه، علاوه بر دستهبندی مخاطبان مصرفکننده یک محصول، طراحان زمینههای گوناگون نیز در لایههای مختلف، ایدههای موجود را پرورش و گسترش میدهند تا در نهایت در بیرونترین لایه طراحی، تولیدشده و بهدست مخاطب عام برسد.
در واقع لایههای طراحی قبل از تولید، مسیر تبدیل ایدههای بکر و خالص به محصولی کاربردی و قابل استفاده برای عموم مصرفکنندههاست. همچنین محصول بعد از تولید به لایههای مختلف مخاطبان خود برخورد میکند و از این طریق پیام در محیط منتشر میشود.
منبع : جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران دولت حجاب رئیس جمهور پاکستان گشت ارشاد رئیسی دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی کارگران رهبر انقلاب سریلانکا
سیل سلامت قتل کنکور تهران سردار رادان سازمان سنجش آتش سوزی شهرداری تهران پلیس اصفهان زنان
قیمت دلار دلار سایپا خودرو قیمت خودرو تورم قیمت طلا بازار خودرو ارز مسکن بانک مرکزی ایران خودرو
کیومرث پوراحمد خودکشی تلویزیون سینمای ایران فیلم ترانه علیدوستی سریال گردشگری موسیقی مهران مدیری کتاب
اینترنت کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه روسیه چین حماس طالبان اوکراین ایالات متحده آمریکا طوفان الاقصی
فوتبال پرسپولیس جام حذفی آلومینیوم اراک استقلال فوتسال بازی تراکتور بارسلونا باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر انگلیس
هوش مصنوعی سامسونگ گوگل الماس همراه اول ناسا فیلترینگ
سازمان غذا و دارو مالاریا کاهش وزن آلزایمر زوال عقل