یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا


آموزش مهندسی ایران ـ شماره ۴۱، بهار ۱۳۸۸


▪ ارزشیابی و آینده نگری دوره دکتری با اجرای نمونه در یک دانشکده مهندسی/نادر منتظرین ، محسن بهرامی ، مسعود نیکخو: ص ۱
▪ بررسی رابطهٔ خلاقیت در تعدادی از دانشجویان رشته‌های مهندسی با متغیرهای انگیزش بیرونی، انگیزش درونی و جنسیت/میربهادر قلی آریانژاد ، محمد طالقانی: ص ۳۱
▪ مقایسه سبکهای یادگیری دانشجویان دانشکده فنی ـ مهندسی با دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه اصفهان بر اساس پرسشنامه وارک (VARK)/محمد رحمان‌پور ، فاطمه پالیزبان، بی بی عشرت زمانی: ص ۴۷
▪ بررسی وضعیت آموزشی مهندسی خلاقیت بیونیکی/علیرضا منصوریان: ص ۶۹
▪ الگوی آموزش معماری روستایی در دانشکده های معماری/سید بهشید حسینی ، مجید ضیایی: ص ۹۳
▪ بررسی نقش ارزشیابی در آموزش معماری/صالح محمدی بلبانآباد ، سید محسن ایرانمنش ، محمد رضا بمانیان: ص ۱۱۳
▪ طراحی و ساخت ترازوی حکمت؛ ترازویی مکانیکی مربوط به سده پنجم/یوسف یاسی ، جمشید ایلانلو ، مرجان پدیدار، مریم میرزایی، مهسا سید عبداللهی: ص ۱۳۵
فصلنامه آموزش مهندسی ایران
دوره انتشار: فصلنامه
موضوع: توسعه کمی و کیفی آموزش مهندسی
صاحب امتیاز: فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران گروه علوم مهندسی
مدیر مسئول: دکتر محمود یعقوبی
سردبیر: دکتر پرویز دوامی
مدیر اجرایی: محمد مهدی غفاری
تلفن: ۲۲۷۱۹۰۰۵ ، ۲۲۷۱۳۳۱۹ (۰۲۱)
فاکس: ۲۲۷۱۹۰۰۵ (۰۲۱)
نشانی: تهران، تجریش، خیابان دربند، کوچه شاهمرادی، پلاک ۱۹
صندوق پستی: ۱۶۷-۱۹۷۳۵
نشانی الکترونیک: ijee۷۸@ias.ac.ir
وب‌گاه: www.ias.ac.ir/faslnameh
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)