سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا
کودک، تربیت، زندگی: کودک و مدرسه
تاریخ نشر : ۸۵۰۳۱۶
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۸۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۶۴-۷۲۳-۴
شماره کنگره : ۸۵۳۱۶۰۱۳
رده دیویی : ۶۴۹.۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : پالتویی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
ویراستار : فیروز - محمد
نویسنده : کریمی - عبدالعظیم
مجلد دوم از مجموعهی حاضر در زمینهی روانشناسی کودک، این مباحث را دربرمیگیرد: 'کودک و مدرسه'، 'کودک و تربیت دینی'، 'کودک و استقلال'، 'کودک و خلاقیت'. در بخشی از کتاب آمده است: 'پیامدهای آموزش و پرورش مترقی باید فهمیدن، ابداع کردن، و آفریدن باشد؛ نه تقلید کردن، تبعیت جویی و دنبالهروی... در مدرسهها فرآیند یادگیری اغلب در حیطهی شناختی و ذهنی خلاصه میشود. دانشآموزان را مجبور میکنیم تا آن چه را که ما خواهان آن هستیم بدانند. اما کمتر اتفاق میافتد که اجازه بدهیم تا آنها خود احساس کنند، دوست دارند چه چیزهایی را دوست دارند بدانند. اکثر مطالبی که دانشآموزان یاد میگیرند کاربرد مستقیمی در زندگی فردی و اجتماعی آنها ندارد. این که دانشآموزان یاد بگیرند چگونه دیگران را دوست داشته باشند، چگونه از زندگی لذت ببرند و ... بسیار مهمتر، کاربردیتر و سازندهتر از اطلاعات و معلوماتی است که در قالب یادگیریهای طوطیوار به آنها ارایه میدهیم. چه بسا ضرورت کسب قدرت معنوی و کیفیت زندگی، عملا در پوشش فراگرفتن قدرت مادی و کمیت زندگی به فراموشی سپرده میشود.
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۸۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۶۴-۷۲۳-۴
شماره کنگره : ۸۵۳۱۶۰۱۳
رده دیویی : ۶۴۹.۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : پالتویی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
ویراستار : فیروز - محمد
نویسنده : کریمی - عبدالعظیم
مجلد دوم از مجموعهی حاضر در زمینهی روانشناسی کودک، این مباحث را دربرمیگیرد: 'کودک و مدرسه'، 'کودک و تربیت دینی'، 'کودک و استقلال'، 'کودک و خلاقیت'. در بخشی از کتاب آمده است: 'پیامدهای آموزش و پرورش مترقی باید فهمیدن، ابداع کردن، و آفریدن باشد؛ نه تقلید کردن، تبعیت جویی و دنبالهروی... در مدرسهها فرآیند یادگیری اغلب در حیطهی شناختی و ذهنی خلاصه میشود. دانشآموزان را مجبور میکنیم تا آن چه را که ما خواهان آن هستیم بدانند. اما کمتر اتفاق میافتد که اجازه بدهیم تا آنها خود احساس کنند، دوست دارند چه چیزهایی را دوست دارند بدانند. اکثر مطالبی که دانشآموزان یاد میگیرند کاربرد مستقیمی در زندگی فردی و اجتماعی آنها ندارد. این که دانشآموزان یاد بگیرند چگونه دیگران را دوست داشته باشند، چگونه از زندگی لذت ببرند و ... بسیار مهمتر، کاربردیتر و سازندهتر از اطلاعات و معلوماتی است که در قالب یادگیریهای طوطیوار به آنها ارایه میدهیم. چه بسا ضرورت کسب قدرت معنوی و کیفیت زندگی، عملا در پوشش فراگرفتن قدرت مادی و کمیت زندگی به فراموشی سپرده میشود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رافائل گروسی دولت سیزدهم آمریکا اصفهان حجاب رهبر انقلاب دولت مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان مجلس انتخابات مجلس دوازدهم
تهران شهرداری تهران پلیس قتل زلزله دادگاه آموزش و پرورش قوه قضاییه وزارت بهداشت فضای مجازی شهرداری سلامت
خودرو مالیات سایپا مسکن قیمت طلا قیمت خودرو قیمت دلار ایران خودرو بازار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان بورس
نمایشگاه کتاب تلویزیون سینما دفاع مقدس سریال موسیقی تئاتر سینمای ایران نمایشگاه کتاب تهران کتاب صدا و سیما رسانه ملی
دانش بنیان اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه حماس فلسطین رفح جنگ غزه روسیه چین نوار غزه اوکراین طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال استقلال ذوب آهن لیگ برتر نساجی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی رئال مادرید سپاهان جواد نکونام
هوش مصنوعی اپل سامسونگ ناسا سرطان مایکروسافت آیفون گوگل ایلان ماسک باتری فضا فضاپیما
بیماران خاص رژیم غذایی بیمه کاهش وزن زیبایی دندانپزشکی افسردگی