یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت کیفیت خدمات


تاریخ نشر : ۸۴۰۹۲۱
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۲۱۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۱۱۹-۸۳-۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : سیدجوادین - سیدرضا
نویسنده : کیماسی - مسعود

نگارنده در کتاب حاضر، ضمن تشریح برخی مبانی کیفیت خدمات، چگونگی مدیریت کیفیت خدمات در صنایع خدماتی به ویژه در بانک‌ها را تحلیل کرده است. اهمیت کیفیت خدمات، رویکردهای مدیریت کیفیت خدمات، مدل‌های مفهومی کیفیت خدمات، و موانع بهبود کیفیت خدمات، از مباحثی هستند که در کتاب مطرح شده است.