چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی گردشگری
نویسنده : لومسدن - لس
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۳/۲۱
رده دیویی : ۳۳۸.۴۷۹۱
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۴۰۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۳۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۷۹۹-۲۰-۱
هدف از تحریر کتاب حاضر, تبیین اصول بنیادی مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری و چگونگی به کارگیری و تبدیل این اصول به راه کارهای عملی در این صنعت است .به همین جهت کتاب درباره دو موضوع اساسی یعنی مدیریت بازاریابی و جهانگردی و توریسم به ارائه مطالب متنوعی میپردازد .عناوین پارهای از فصول کتاب به قرار ذیل است :محیط بازاریابی در صنعت گردشگری, مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری, رفتار مصرف کننده, رفتار خرید سازمانی, برنامهریزی بازاریابی, پیشبینی تقاضا, برنامهریزی بودجهها, پژوهش بازاریابی در صنعت گردشگری, نظام توزیع در صنعت گردشگری, و عناصر ارتباطات .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران آمریکا دولت سیزدهم دولت رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی رافائل گروسی مجلس شورای اسلامی حجاب رهبر انقلاب انتخابات انتخابات مجلس
قتل هواشناسی تهران شهرداری تهران فضای مجازی پلیس بارش باران آموزش و پرورش وزارت بهداشت سلامت شهرداری قوه قضاییه
قیمت طلا خودرو قیمت دلار مالیات قیمت خودرو حقوق بازنشستگان مسکن بازار خودرو سایپا ایران خودرو بانک مرکزی بورس
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران امیر تتلو تلویزیون جهان محمدمهدی اسماعیلی سینمای ایران سریال دفاع مقدس تئاتر سینما موسیقی
اینوتکس دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه رفح روسیه حمله به رفح چین ترکیه نوار غزه طوفان الاقصی
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان اروپا دورتموند لیگ برتر ذوب آهن نساجی لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران بازی رئال مادرید
تبلیغات اپل عیسی زارع پور اینترنت گوگل سامسونگ ناسا مایکروسافت آیفون آب ایلان ماسک
سرطان قلب کمردرد ناباروری روغن زیتون زیبایی بیماران خاص بیمه