جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
راهنمای تحقیقات بازاریابی
مترجم : علیمیرزایی - سعید
ویراستار : شریعتیراد - سمیهوثوقی - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۴/۰۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۶۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/ر۲۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۸۹۰-۲۹-۲
در کتاب, ابتدا ضرورت تحقیقات بازاریابی و اصول مربوط به آن, سپس مراحل تحقیق بازاریابی ـ با استفاده از روش علمی ـ به گونه کاربردی تبیین گردیده است. افزون بر آن, انواع فرمهای مورد استفاده در تحقیقات بازاریابی در کتاب آورده شده است. 'چارچوبی که در این کتاب برای اجرای تحقیقات بازاریابی در کسب و کارهای کوچک در نظر گفته شده همان چارچوب ممیزی اطلاعات است. این فرایند ساده به نیازهای اطلاعاتی و روشهای تامین آنها با استفاده از روشهای مناسب تحقیق اشاره و تاکید دارد. در هر مرحله از عمر یک شرکت میتوان از ممیزی اطلاعات برای بازنگری و ارزیابی فرایند بازاریابی در داخل شرکت استفاده کرد'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات عراق احمد وحیدی حسن روحانی مجلس شورای اسلامی حجاب دولت نیکا شاکرمی چین رهبر انقلاب مجلس شهید مطهری
ایران هواشناسی تهران یسنا سیل هلال احمر روز معلم پلیس قوه قضاییه معلم شهرداری تهران آموزش و پرورش
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا حقوق بازنشستگان طلا بازار خودرو قیمت دلار خودرو بانک مرکزی ایران خودرو سایپا تورم
مهران غفوریان موسیقی عمو پورنگ تلویزیون سریال مهران مدیری عفاف و حجاب تبلیغات سینمای ایران مسعود اسکویی سینما تئاتر
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه آمریکا جنگ غزه روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر تراکتور جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
ناسا هوش مصنوعی فناوری اپل اینستاگرام گوگل عکاسی
خواب فشار خون کبد چرب دیابت