جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا


راهنمای تحقیقات بازاریابی


راهنمای تحقیقات بازاریابی
مترجم : علیمیرزایی - سعید
ویراستار : شریعتی‌راد - سمیهوثوقی - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۴/۰۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۶۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/ر۲۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۸۹۰-۲۹-۲

در کتاب, ابتدا ضرورت تحقیقات بازاریابی و اصول مربوط به آن, سپس مراحل تحقیق بازاریابی ـ با استفاده از روش علمی ـ به گونه کاربردی تبیین گردیده است. افزون بر آن, انواع فرم‌های مورد استفاده در تحقیقات بازاریابی در کتاب آورده شده است. 'چارچوبی که در این کتاب برای اجرای تحقیقات بازاریابی در کسب و کارهای کوچک در نظر گفته شده همان چارچوب ممیزی اطلاعات است. این فرایند ساده به نیازهای اطلاعاتی و روش‌های تامین آن‌ها با استفاده از روش‌های مناسب تحقیق اشاره و تاکید دارد. در هر مرحله از عمر یک شرکت می‌توان از ممیزی اطلاعات برای بازنگری و ارزیابی فرایند بازاریابی در داخل شرکت استفاده کرد'.