چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت کیفیت فراگیر


مدیریت کیفیت فراگیر
نویسنده : رامپرسد - هیوبرت
مترجم : نعمت - رحیمکاخانی - محمدجمیل
ویراستار : ارشدی - فرخ‌سهیل
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۶/۰۸
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
قطع : وزیری
جلد : سولفون
تعداد صفحه : ۲۰۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۶۲/۱۵/ر۲م۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۱۱۵-۰۱-X

نویسنده در کتاب حاضر بر آن است مدیران را با روشی آشنا نماید تا با بهبود مستمر کار روزانه, به محصولی با کیفیت, نیز هزینه‌های کنترل شدنی و مشتریانی وفادار دست یابند .عناوین فصل‌های اصلی کتاب عبارت‌اند از :مدیریت کیفیت فراگیر, مراحل رفع مسئله, مهارت‌های میان فردی, کار گروهی, فرآیند بهبود کیفیت, سازمان TQM, مدیریت تغییر, و مراحل برنامه‌ریزی کامل جهت بهبود مستمر .