سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا
منامیه
تاریخ نشر : ۸۵۰۳۲۹
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۶۶۵۵-۵-۲
شماره کنگره : ۸۵۳۲۹۰۲۲
رده دیویی : ۲۹۷.۸۳
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : رقعی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : همدانی - علیبنشهابالدین
مصحح : عالیپور - اشرف
نگارنده این رساله را در بیان 'کیفیت خواب و تعبیر رویا و فرق خوابهای کاملان و ناقصان' نگاشته است که شامل یک مقدمه و شش فصل است. در فصل اول، مراتب انوار بیان و تشریح شده که عبارتانداز: 'مرتبهی نور حقیقی مطلق'، 'ظلمت'، 'ضیاء'. در فصل دوم خصوصیات عالم ظاهر و باطن بازگو گردیده است. در فصل سوم، انواع ضیاء آمده که شامل دو نوع نور محسوس و نور لطیف است. نگارنده در فصل چهارم از عالم مثال ـ عالمی بین عالم ارواح و اجساد ـ سخن به میان آورده و 'خیال مقید' و 'مثال مطلق' را توضیح داده است. در ادامه 'نسبت خیالات مقیده' با 'عالم مثال مطلق' را شرح داده و افراد را بر حسب خوابهایی که میبینند، تقسیمبندی کرده است؛ از جمله: 1- افرادی که رویای آنان قابل تعبیر نیست که شامل 'محجوبان' و 'متوسطان راه سلوک' هستند. 2- افرادی که رویای آنها نیازمند تعبیر است از جمله: 'متوسطان' و 'کاملان'. نگارنده در فصل آخر، علت تأخیر ظهور نتیجهی رویا را بیان میکند و آن را علو مرتبهی نفس صاحب رویا میداند و برای نمونه از رویای حضرت یوسف (ع) سخن به میان میآورد.
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۶۶۵۵-۵-۲
شماره کنگره : ۸۵۳۲۹۰۲۲
رده دیویی : ۲۹۷.۸۳
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : رقعی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : همدانی - علیبنشهابالدین
مصحح : عالیپور - اشرف
نگارنده این رساله را در بیان 'کیفیت خواب و تعبیر رویا و فرق خوابهای کاملان و ناقصان' نگاشته است که شامل یک مقدمه و شش فصل است. در فصل اول، مراتب انوار بیان و تشریح شده که عبارتانداز: 'مرتبهی نور حقیقی مطلق'، 'ظلمت'، 'ضیاء'. در فصل دوم خصوصیات عالم ظاهر و باطن بازگو گردیده است. در فصل سوم، انواع ضیاء آمده که شامل دو نوع نور محسوس و نور لطیف است. نگارنده در فصل چهارم از عالم مثال ـ عالمی بین عالم ارواح و اجساد ـ سخن به میان آورده و 'خیال مقید' و 'مثال مطلق' را توضیح داده است. در ادامه 'نسبت خیالات مقیده' با 'عالم مثال مطلق' را شرح داده و افراد را بر حسب خوابهایی که میبینند، تقسیمبندی کرده است؛ از جمله: 1- افرادی که رویای آنان قابل تعبیر نیست که شامل 'محجوبان' و 'متوسطان راه سلوک' هستند. 2- افرادی که رویای آنها نیازمند تعبیر است از جمله: 'متوسطان' و 'کاملان'. نگارنده در فصل آخر، علت تأخیر ظهور نتیجهی رویا را بیان میکند و آن را علو مرتبهی نفس صاحب رویا میداند و برای نمونه از رویای حضرت یوسف (ع) سخن به میان میآورد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان مجلس حسن روحانی صادق زیباکلام دولت دولت سیزدهم انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم
قوه قضاییه تهران هواشناسی بارش باران شهرداری تهران پلیس قتل سیل سازمان هواشناسی سلامت زلزله وزارت بهداشت
سایپا خودرو بانک مرکزی قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو مسکن بورس گاز حقوق بازنشستگان دلار
نمایشگاه کتاب کتاب فضای مجازی نمایشگاه کتاب تهران دفاع مقدس حج سینمای ایران تلویزیون تئاتر نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران رضا عطاران سریال
وزارت علوم دانشگاه تهران
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه حماس آمریکا روسیه افغانستان نوار غزه اوکراین طوفان الاقصی
استقلال فوتبال فولاد خوزستان پرسپولیس مهدی طارمی لیگ برتر رئال مادرید فولاد باشگاه استقلال لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی
هوش مصنوعی شفق قطبی تبلیغات نوآوری ایلان ماسک ناسا اپل
کودک رژیم غذایی شیر خواب ویتامین واکسن تجهیزات پزشکی فشار خون افسردگی