پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 16 May, 2024
مجله ویستا


شش سیگما چیست


شش سیگما چیست
نویسنده : پاند - پیترهالپ - لارنس
مترجم : نورالنسائ - رسولصالحی‌پور - امیرسقایی - عباس
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۹/۲۸
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۰۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : ۱۵۶ TS /۸۰/پ۲ش۵
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۵۴-۴۷۲-۲

کتاب حاضر به منظور آشنایی مخاطب با شش سیگما و اجرای آن در سازمان اختصاص دارد. گفتنی است که 'شش سیگما روشی هوشمندانه و عاقلانه جهت مدیریت فعالیت‌های تجاری یک سازمان و یا یک بخش است. در شش سیگما اولین اصلی توجه به مشتری می‌باشد. شش سیگما اول به مشتری توجه می‌کند و از حقایق و اطلاعات جهت حصول نتایج بهره می‌برد. سه هدف اصلی از به کارگیری شش سیگما عبارت‌اند از: افزایش رضایت مشتری, 2ـ کاهش زمان انجام فعالیت‌ها, 3ـ کاهش تعداد نقص‌ها'.