پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
تجارت الکترونیک: E-commerce multi level marketing (network marketing)
تاریخ نشر : ۸۴۱۱۱۱
تیراژ : ۱۰۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۳۶۵۴-۷-۸
رده دیویی : ۶۵۸.۰۵۴۶۷۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : صحرائیان - سیدمهدی
نگارنده ابتدا تعاریفی در تجارت الکترونیک به دست میدهد که از جملهی آنها میتوان به تعریف تجارت الکترونیک، تعاملات مشتری، ویژگی خاص تجارت الکترونیک، شیوهی تجارت کالا و گسترش زنجیرهی شرکتهای تولیدی و محصولات جایگزین، اشاره کرد. منظور از تجارت الکترونیک در این تعاریف، انجام هرگونه امور تجاری و بازرگانی است به صورت online و از طریق شبکه کامپیوتی که این امر میتواند شامل خرید و فروش عمده یا خرده کالاهایی فیزیکی و غیر فیزیکی، عرضهی سرویسهای مختلف به مشتریان و دیگر موارد تجاری باشند. به واسطهی این روش، تجار قادرند که محصولات و خدمات خود را به شکل تمام وقت و به تمام خریداران در سرتاسر جهان، متستقل از مرزهای جغرافیایی و ملیتها عرضه کنند، مباحث عمدهی کتاب، عبارت است از: 'تجارت الکترونیک و اشکال ان'، 'سوء استفاده از تجارت اللکترونیک و راهکارهای پیشگیری از آن' و 'شاخصهای تمایز شرکتهای پولگردان از شرکتهای کالاگردان در سیستم تجارت الکترونیک'. در ادامه پس از بررسی و مطالعهی شرکتهای ایرانی و خارجی فعال در تجارت الکترونیک که در محدودهی ایران مطرح هستند، مطلوبترین الگو انتخاب شده و پس از اصلاح الگو ـ به منزلهی یک نمونه تجارت الکترونیک سالم ـ عرضه گردد به گونهای که بتواند در شبکهی بازاریابی Network Marketing به شیوهای فعالیت کند که تمامی وجوه شرعی و قانونی و الزامات تفکر علمی توسعه و منافع اقتصاد ملی در آن رعایت شود.
تیراژ : ۱۰۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۳۶۵۴-۷-۸
رده دیویی : ۶۵۸.۰۵۴۶۷۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : صحرائیان - سیدمهدی
نگارنده ابتدا تعاریفی در تجارت الکترونیک به دست میدهد که از جملهی آنها میتوان به تعریف تجارت الکترونیک، تعاملات مشتری، ویژگی خاص تجارت الکترونیک، شیوهی تجارت کالا و گسترش زنجیرهی شرکتهای تولیدی و محصولات جایگزین، اشاره کرد. منظور از تجارت الکترونیک در این تعاریف، انجام هرگونه امور تجاری و بازرگانی است به صورت online و از طریق شبکه کامپیوتی که این امر میتواند شامل خرید و فروش عمده یا خرده کالاهایی فیزیکی و غیر فیزیکی، عرضهی سرویسهای مختلف به مشتریان و دیگر موارد تجاری باشند. به واسطهی این روش، تجار قادرند که محصولات و خدمات خود را به شکل تمام وقت و به تمام خریداران در سرتاسر جهان، متستقل از مرزهای جغرافیایی و ملیتها عرضه کنند، مباحث عمدهی کتاب، عبارت است از: 'تجارت الکترونیک و اشکال ان'، 'سوء استفاده از تجارت اللکترونیک و راهکارهای پیشگیری از آن' و 'شاخصهای تمایز شرکتهای پولگردان از شرکتهای کالاگردان در سیستم تجارت الکترونیک'. در ادامه پس از بررسی و مطالعهی شرکتهای ایرانی و خارجی فعال در تجارت الکترونیک که در محدودهی ایران مطرح هستند، مطلوبترین الگو انتخاب شده و پس از اصلاح الگو ـ به منزلهی یک نمونه تجارت الکترونیک سالم ـ عرضه گردد به گونهای که بتواند در شبکهی بازاریابی Network Marketing به شیوهای فعالیت کند که تمامی وجوه شرعی و قانونی و الزامات تفکر علمی توسعه و منافع اقتصاد ملی در آن رعایت شود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران دولت نیکا شاکرمی روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم حجاب شهید مطهری شورای نگهبان
تهران زلزله هواشناسی معلم شهرداری تهران سیل قوه قضاییه آموزش و پرورش پلیس سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
خودرو قیمت خودرو بانک مرکزی قیمت دلار دلار ایران خودرو قیمت طلا سایپا کارگران بازار خودرو تورم قیمت
مسعود اسکویی فضای مجازی تلویزیون رضا عطاران سریال سینمای ایران سینما دفاع مقدس موسیقی تئاتر
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین آمریکا جنگ غزه چین روسیه نوار غزه حماس عربستان ترکیه
استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان تراکتور لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر باشگاه پرسپولیس
اینستاگرام همراه اول دبی واکسن اپل ناسا وزیر ارتباطات تبلیغات گوگل پهپاد
کبد چرب بیماری قلبی کاهش وزن دیابت داروخانه ویتامین طول عمر بارداری