چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا
راهنمای مدیران برای بهبود کیفیت در سیستم فوریتهای پزشکی
تاریخ نشر : ۸۴۱۲۱۵
تیراژ : ۵۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۹۹۶-۱۴-۴
رده دیویی : ۳۶۲.۱۸۰۶۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : دهقان - رضا
ویراستار : نیکفرجام - علی
مترجم : هاشمی - کوثرالسادات
مترجم : شاهمرادی - صفورا
مترجم : رضوی - الههالسادات
مترجم : قربانی - وحیده
ویراستار : عشوریمقدم - صفیه
این مجموعه، راهنماییاست که در اختیار مدیران سیستم فوریتهای پزشکی قرار میگیرد تا کیفیت خدمات و محصولات سازمانهای خود را بهبود بخشند. همچنین، به گونهای، مدیران تشویق میشوند تا فعالیتهای بهبود مستمر کیفیت در اقدامات و عملیات سیستم فوریتهای پزشکی را هماهنگ کنند تا این امر جزء اساسی و جدایی ناپذیر از فعالیتهای روزانهی آنان به شمار آید. افزون بر آن، در کتاب برنامهی کیفیت 'مالکوم بالدریج' برای سیستم فوریتهای پزشکی به تفصیل معرفی شده و بر اساس آن، الگویی به منظور هدایت فعالیتهای بهبود کیفیت و ارزیابی میزان پیشرفت سازمان در این رابطه نشان داده شده است. در ادامه، به اصطلاحات بهبود کیفیت و مستندات مربوط به آن اشاره گردیده ضمن آن که مجموعهای از ابزارهای لازم به منظور دستیابی به بهبود کیفیت و یک مدل ارزیابی و مثالهایی برای سیستمهای فوریتهای پزشکی در کتاب فراهم آمده است.
تیراژ : ۵۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۹۹۶-۱۴-۴
رده دیویی : ۳۶۲.۱۸۰۶۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : دهقان - رضا
ویراستار : نیکفرجام - علی
مترجم : هاشمی - کوثرالسادات
مترجم : شاهمرادی - صفورا
مترجم : رضوی - الههالسادات
مترجم : قربانی - وحیده
ویراستار : عشوریمقدم - صفیه
این مجموعه، راهنماییاست که در اختیار مدیران سیستم فوریتهای پزشکی قرار میگیرد تا کیفیت خدمات و محصولات سازمانهای خود را بهبود بخشند. همچنین، به گونهای، مدیران تشویق میشوند تا فعالیتهای بهبود مستمر کیفیت در اقدامات و عملیات سیستم فوریتهای پزشکی را هماهنگ کنند تا این امر جزء اساسی و جدایی ناپذیر از فعالیتهای روزانهی آنان به شمار آید. افزون بر آن، در کتاب برنامهی کیفیت 'مالکوم بالدریج' برای سیستم فوریتهای پزشکی به تفصیل معرفی شده و بر اساس آن، الگویی به منظور هدایت فعالیتهای بهبود کیفیت و ارزیابی میزان پیشرفت سازمان در این رابطه نشان داده شده است. در ادامه، به اصطلاحات بهبود کیفیت و مستندات مربوط به آن اشاره گردیده ضمن آن که مجموعهای از ابزارهای لازم به منظور دستیابی به بهبود کیفیت و یک مدل ارزیابی و مثالهایی برای سیستمهای فوریتهای پزشکی در کتاب فراهم آمده است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
مجلس شورای اسلامی مجلس ایران رئیس جمهور دولت شورای نگهبان دولت سیزدهم رهبر انقلاب مجلس یازدهم صادق زیباکلام حسن روحانی حجاب
قوه قضاییه هواشناسی تهران قتل شهرداری تهران پلیس بارش باران دستگیری سازمان هواشناسی سیل آموزش و پرورش حج تمتع
قیمت دلار قیمت خودرو مالیات یارانه بانک مرکزی بازار خودرو خودرو قیمت طلا سایپا دلار بورس مسکن
کتاب تئاتر آلیس مونرو فردوسی نمایشگاه کتاب شاهنامه همایون شجریان سحر دولتشاهی نمایشگاه کتاب تهران سینمای ایران تلویزیون دفاع مقدس
سرعت اینترنت وزارت علوم دانشگاه تهران فضا تحقیقات و فناوری
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه روسیه حماس نوار غزه اوکراین ترکیه افغانستان
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر باشگاه استقلال لیگ برتر انگلیس لیگ برتر ایران فولاد خوزستان فولاد مهدی طارمی جواد نکونام بازی
هوش مصنوعی گوگل تبلیغات تلفن همراه ناسا موبایل هواپیما فیبر نوری دوربین نوآوری اینستاگرام
وزارت بهداشت سرطان رژیم غذایی قهوه زوال عقل کودک نمک کاهش وزن دیابت سلامت روان