چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا


راهنمای مدیران برای بهبود کیفیت در سیستم فوریت‌های پزشکی


تاریخ نشر : ۸۴۱۲۱۵
تیراژ : ۵۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۹۹۶-۱۴-۴
رده دیویی : ۳۶۲.۱۸۰۶۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : دهقان - رضا
ویراستار : نیک‌فرجام - علی
مترجم : هاشمی - کوثرالسادات
مترجم : شاهمرادی - صفورا
مترجم : رضوی - الهه‌السادات
مترجم : قربانی - وحیده
ویراستار : عشوری‌مقدم - صفیه

این مجموعه، راهنمایی‌است که در اختیار مدیران سیستم فوریت‌های پزشکی قرار می‌گیرد تا کیفیت خدمات و محصولات سازمان‌های خود را بهبود بخشند. هم‌چنین، به گونه‌ای، مدیران تشویق می‌شوند تا فعالیت‌های بهبود مستمر کیفیت در اقدامات و عملیات سیستم فوریت‌های پزشکی را هماهنگ کنند تا این امر جزء اساسی و جدایی ناپذیر از فعالیت‌های روزانه‌ی آنان به شمار آید. افزون بر آن، در کتاب برنامه‌ی کیفیت 'مالکوم بالدریج' برای سیستم فوریت‌های پزشکی به تفصیل معرفی شده و بر اساس آن، الگویی به منظور هدایت فعالیت‌های بهبود کیفیت و ارزیابی میزان پیشرفت سازمان در این رابطه نشان داده شده است. در ادامه، به اصطلاحات بهبود کیفیت و مستندات مربوط به آن اشاره گردیده ضمن آن که مجموعه‌ای از ابزارهای لازم به منظور دست‌یابی به بهبود کیفیت و یک مدل ارزیابی و مثال‌هایی برای سیستم‌های فوریت‌های پزشکی در کتاب فراهم آمده است.