دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا


پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی مورد: منطقه 3 و 19 شهر تهران


پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی مورد: منطقه 3 و 19 شهر تهران
نویسنده : فردرو - محسنصداقت‌زادگان - شهناز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۳/۰۲
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳۰۹۵۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۴۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۹۹۷-۰۳-۱

موضوع این پژوهش, عوامل اثرگذار بر مصرف برخی از کالاهای فرهنگی است که با روش پیمایشی و مطالعه 500نمونه در دو منطقه جنوبی و شمالی شهر تهران صورت گرفته است .در پژوهش حاضر میزان مصرف کالاهای فرهنگی با ساعات تماشای تلویزیون, رادیو و ویدئو در هفته, سینما و تئاتر در سال گذشته تعداد عنوان کتاب مطالعه شده در ماه گذشته, تعداد عنوان‌های روزنامه مورد مطالعه, موسیقی, ورزش, فعالیت‌های هنری و ماهواره سنجیده شده است .پژوهنده با توجه به اطلاعات توصیفی و تحلیل داده‌ها اجزای کالاهای فرهنگی را بررسی و ارزیابی می‌کند .