دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی مورد: منطقه 3 و 19 شهر تهران
نویسنده : فردرو - محسنصداقتزادگان - شهناز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۳/۰۲
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳۰۹۵۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۴۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۹۹۷-۰۳-۱
موضوع این پژوهش, عوامل اثرگذار بر مصرف برخی از کالاهای فرهنگی است که با روش پیمایشی و مطالعه 500نمونه در دو منطقه جنوبی و شمالی شهر تهران صورت گرفته است .در پژوهش حاضر میزان مصرف کالاهای فرهنگی با ساعات تماشای تلویزیون, رادیو و ویدئو در هفته, سینما و تئاتر در سال گذشته تعداد عنوان کتاب مطالعه شده در ماه گذشته, تعداد عنوانهای روزنامه مورد مطالعه, موسیقی, ورزش, فعالیتهای هنری و ماهواره سنجیده شده است .پژوهنده با توجه به اطلاعات توصیفی و تحلیل دادهها اجزای کالاهای فرهنگی را بررسی و ارزیابی میکند .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
رهبر انقلاب رافائل گروسی حج مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت سیزدهم شورای نگهبان دولت حجاب ایران حسین امیرعبداللهیان رسانه
تهران هواشناسی شهرداری تهران فضای مجازی وزارت بهداشت قتل آموزش و پرورش سلامت شهرداری سازمان هواشناسی باران پلیس
ایران خودرو قیمت دلار قیمت طلا بانک مرکزی خودرو قیمت خودرو بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان مسکن قیمت تورم
تئاتر محمدعلی علومی نمایشگاه کتاب تلویزیون سریال مهناز افشار دفاع مقدس سینمای ایران صدا و سیما سینما صداوسیما مهاجرت
مغز دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه آمریکا فلسطین حماس جنگ غزه روسیه اوکراین طوفان الاقصی طالبان رفح
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر لیگ برتر ایران نساجی رئال مادرید بازی بارسلونا سپاهان جواد نکونام باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی اپل سامسونگ فناوری آیفون گوگل باتری مایکروسافت اندروید ناسا ماهواره ویندوز
رژیم غذایی مواد غذایی بیمه چای زیبایی ویتامین دندانپزشکی کاهش وزن آلرژی سبزیجات