جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
مدیر مدرسه
تاریخ نشر : ۸۴۱۲۰۸
تیراژ : ۳۳۰۰
تعداد صفحه : ۱۱۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۸۵۸-۴۶-۱
رده دیویی : ۸fa۳.۶۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : آلاحمد - جلال
کتاب، چاپ دیگری است از 'مدیر مدرسه' اثر 'جلال آل احمد'، داستان با ورد پرخاشگرانهی مدیر به اتاق رئیس فرهنگ آغاز میشود. 'آل احمد' از اولین صحنهها، پرورش شخصیت قهرمان داستان را شروع کرده است. مدیر که ارزشی در دوروبر خود و کار خود نمیبیند، کلافه، عصبانی، و بیگانه است؛ بیگانگی نسبت به واقعیتی که آرزوهای او را تاب نمیآورد، او را به عصیانی نیهیلیستی میکشاند. مدیر به مرور با مدرسه، معلمان، شاگردان، و خانوادههای آنها آشنا میشود. همزمان با این آشناییها، داستان به آرامی گسترش مییابد، حادثهها یکی پس از دیگری از راه میرسند و طرح داستان را میگسترانند. هر حادثه، پدید آورندهی حادثهی بعدی میشود و همین به داستان، تداوم و هماهنگی میبخشد. هر حادثه، مدیر را با گوشهای از دشواری کار آشنا میکند. دشواری در برخورد با معلمان، با نظام آموزش و پرورش، با شاگردان و خانوادههایشان و از همه مهمتر با خود. آل احمد از هر حادثهای برای بازگویی درهمریختگی گوشهای از اجتماع سود میجوید، مثلا وقتی معلم کلاس چهارم با اتومبیل یک آمریکایی تصادف میکند مسالهی نفوذ ماشین در ایران مطرح میشود. همچنین، آثار نفوذ فرهنگ تباهکنندهی آمریکا در معلمان غربزده و بیسواد، که هرنوع آرمانی را وانهادهاند، و دکترهایی که ادای هنرپیشههای سینما را درمیآورند، نشان داده میشود.
تیراژ : ۳۳۰۰
تعداد صفحه : ۱۱۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۸۵۸-۴۶-۱
رده دیویی : ۸fa۳.۶۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : آلاحمد - جلال
کتاب، چاپ دیگری است از 'مدیر مدرسه' اثر 'جلال آل احمد'، داستان با ورد پرخاشگرانهی مدیر به اتاق رئیس فرهنگ آغاز میشود. 'آل احمد' از اولین صحنهها، پرورش شخصیت قهرمان داستان را شروع کرده است. مدیر که ارزشی در دوروبر خود و کار خود نمیبیند، کلافه، عصبانی، و بیگانه است؛ بیگانگی نسبت به واقعیتی که آرزوهای او را تاب نمیآورد، او را به عصیانی نیهیلیستی میکشاند. مدیر به مرور با مدرسه، معلمان، شاگردان، و خانوادههای آنها آشنا میشود. همزمان با این آشناییها، داستان به آرامی گسترش مییابد، حادثهها یکی پس از دیگری از راه میرسند و طرح داستان را میگسترانند. هر حادثه، پدید آورندهی حادثهی بعدی میشود و همین به داستان، تداوم و هماهنگی میبخشد. هر حادثه، مدیر را با گوشهای از دشواری کار آشنا میکند. دشواری در برخورد با معلمان، با نظام آموزش و پرورش، با شاگردان و خانوادههایشان و از همه مهمتر با خود. آل احمد از هر حادثهای برای بازگویی درهمریختگی گوشهای از اجتماع سود میجوید، مثلا وقتی معلم کلاس چهارم با اتومبیل یک آمریکایی تصادف میکند مسالهی نفوذ ماشین در ایران مطرح میشود. همچنین، آثار نفوذ فرهنگ تباهکنندهی آمریکا در معلمان غربزده و بیسواد، که هرنوع آرمانی را وانهادهاند، و دکترهایی که ادای هنرپیشههای سینما را درمیآورند، نشان داده میشود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران تهران انتخابات عراق دانشگاه تهران رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی دولت دولت سیزدهم روز معلم نیکا شاکرمی مجلس
سیل آتش سوزی هواشناسی شهرداری تهران آموزش و پرورش یسنا پلیس قوه قضاییه فضای مجازی معلم زلزله سلامت
قیمت خودرو تورم سهام عدالت قیمت طلا سازمان هواشناسی خودرو بازار خودرو قیمت دلار قیمت سکه ایران خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان
مهران غفوریان ساواک موسیقی تلویزیون سریال عمو پورنگ سینمای ایران تبلیغات نمایشگاه کتاب مسعود اسکویی عفاف و حجاب سینما
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه آمریکا جنگ غزه روسیه ترکیه حماس انگلیس نوار غزه اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس سپاهان آتیلا حجازی باشگاه استقلال علی خطیر لیگ برتر بازی لیگ برتر ایران تراکتور رئال مادرید
اپل هوش مصنوعی فناوری آیفون گوگل ناسا مدیران خودرو تلفن همراه
خواب طب سنتی کبد چرب فشار خون بیماری قلبی