پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
دوزبانگی
تاریخ نشر : ۸۴۱۰۱۳
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۱۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۸۵-۶۴۱-۰
رده دیویی : ۳۷۱.۹۷
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : کمالی - بهناز
دومین شمارگان از این مجموعه به منظور آشنایی با ویژگیهای زبانی ـ اجتماعی اقوام مختلف غیر فارسی زبان در فصل نخست به بررسی مفاهیمی نظیر زبان، گویش، زبان رسمی، زبان ملی و زبان معیار، اختصاص یافته است. در این فصل، اهداف و شیوههای برنامهریزی زبانی در بعضی از جوامع، زبانهای رایج در ایران و سوابق تاریخی هر یک از آنها و دلایل وجود جوامع و افراد دو یا چند زبانه، بررسی گردیده است. نیز مفاهیمی چون 'تداخل' و 'قرضگیری'، توصیف شده است. در فصل دوم، نظریههای یادگیری زبان دوم و نتایج آن به همراه جنبههای روان شناختی دو زبانگی، بررسی میشود. در فصل بعد، تاریخچهای از سیاستهای آموزش با دو زبان، اهداف و فواید آموزش با دو زبان، هم چنین انواع مختلف برنامههای آموزشی طراحی شده برای افراد دو زبانه و نتایج حاصل از آنها عرضه میشود. در ادامهی فصل، فرضیهی آستانهی توانش زبانی'، مطرح میشود که بر اساس آن، میزان مهارتهای زبانی و نتایج شناختی دو زبانگی به نحوهی دو زبانه شدن افراد بستگی دارد. در فصل پایانی نیز، ابعاد مختلف مهارتهای شفاهی زبان فارسی در کودکان و گروههای مختلف تعلیم گیرندهی زبان فارسی و خصوصیات کلی گروههای غیر فارسی زبان، بیان گردیده، هم چنین وضعیت عاطفی و اجتماعی کودک غیر فارسی زبان به هنگام ورود به مدرسه، بررسی شده است. هدف از آموزش دورهی پیش دبستانی و نتایج حاصل از آن، از مباحث دیگر این بخش است.
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۱۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۸۵-۶۴۱-۰
رده دیویی : ۳۷۱.۹۷
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : کمالی - بهناز
دومین شمارگان از این مجموعه به منظور آشنایی با ویژگیهای زبانی ـ اجتماعی اقوام مختلف غیر فارسی زبان در فصل نخست به بررسی مفاهیمی نظیر زبان، گویش، زبان رسمی، زبان ملی و زبان معیار، اختصاص یافته است. در این فصل، اهداف و شیوههای برنامهریزی زبانی در بعضی از جوامع، زبانهای رایج در ایران و سوابق تاریخی هر یک از آنها و دلایل وجود جوامع و افراد دو یا چند زبانه، بررسی گردیده است. نیز مفاهیمی چون 'تداخل' و 'قرضگیری'، توصیف شده است. در فصل دوم، نظریههای یادگیری زبان دوم و نتایج آن به همراه جنبههای روان شناختی دو زبانگی، بررسی میشود. در فصل بعد، تاریخچهای از سیاستهای آموزش با دو زبان، اهداف و فواید آموزش با دو زبان، هم چنین انواع مختلف برنامههای آموزشی طراحی شده برای افراد دو زبانه و نتایج حاصل از آنها عرضه میشود. در ادامهی فصل، فرضیهی آستانهی توانش زبانی'، مطرح میشود که بر اساس آن، میزان مهارتهای زبانی و نتایج شناختی دو زبانگی به نحوهی دو زبانه شدن افراد بستگی دارد. در فصل پایانی نیز، ابعاد مختلف مهارتهای شفاهی زبان فارسی در کودکان و گروههای مختلف تعلیم گیرندهی زبان فارسی و خصوصیات کلی گروههای غیر فارسی زبان، بیان گردیده، هم چنین وضعیت عاطفی و اجتماعی کودک غیر فارسی زبان به هنگام ورود به مدرسه، بررسی شده است. هدف از آموزش دورهی پیش دبستانی و نتایج حاصل از آن، از مباحث دیگر این بخش است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل دولت روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم خلیج فارس حجاب شهید مطهری
تهران سلامت شهرداری تهران هواشناسی سیل پلیس قوه قضاییه آموزش و پرورش بارش باران سازمان هواشناسی دستگیری وزارت بهداشت
بانک مرکزی خودرو بازار خودرو قیمت دلار قیمت خودرو ایران خودرو قیمت طلا دلار سایپا تورم کارگران حقوق بازنشستگان
فضای مجازی مسعود اسکویی تلویزیون رضا عطاران سریال سینمای ایران سینما دفاع مقدس فیلم تئاتر
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
غزه رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین آمریکا چین روسیه نوار غزه حماس ترکیه عربستان اوکراین
فوتبال استقلال سپاهان تراکتور باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ لیگ برتر باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران
اینستاگرام همراه اول دبی اپل ناسا وزیر ارتباطات تبلیغات گوگل پهپاد
کبد چرب کاهش وزن دیابت قهوه فشار خون داروخانه