پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
تغییر نگرش؛ هدف مشترک روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی
روابط عمومی نهادی است که به جوامع نوین تعلق دارد. به لحاظ ظهور علمی، جوانتر از تبلیغات و بازاریابی است که در روند پیدایش و رشد سازمانهای نوین برای تسهیل ارتباط میان سازمانها با محیط درونی وبیرونی، مخاطبان، گروههای تاثیرگذار عمومی، ایفای کارکردهای اطلاعرسانی و اطلاعیابی و حفظ ارتباطات دوسویه و تفاهم متقابل بین سازمان و مخاطبان و جلب اعتماد و توسعه مشارکت به عنوان یک فعالیت مدیریتی، پرچمی برافراشته دارد.
مدیریت سازمانها برای همگام شدن با تغییرات محیطی، نزدیک کردن نگرشهای مخاطبان با سازمان و متقابلا نزدیک کردن اقدامات و نگرشهای سازمان با مخاطبان و حفظ پویایی عینی سازمان ناگریز از داشتن روابط عمومی فعال و حرفهای و عملی هستند.
روابط عمومی با تبلیغات و بازاریابی هدف مشترک دارد و آن تغییر نگرش است. بهطوری که امروزه هر سه در محورهای زمانبندی و قالب از یکدیگر پیروی میکنند و در سالهای اخیر تبلیغات و بازاریابی برآن هستند که مفاهیمی که روابط عمومی در اذهان ایجاد کرده است را به ابزار متفاوت و زمینههایی دیگر تکرار کنند.
منبع : خبرگزاری ایسنا
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل دولت روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم خلیج فارس حجاب شهید مطهری
تهران سلامت شهرداری تهران هواشناسی سیل پلیس قوه قضاییه آموزش و پرورش بارش باران سازمان هواشناسی دستگیری وزارت بهداشت
بانک مرکزی خودرو بازار خودرو قیمت دلار قیمت خودرو ایران خودرو قیمت طلا دلار سایپا تورم کارگران حقوق بازنشستگان
فضای مجازی مسعود اسکویی تلویزیون رضا عطاران سریال سینمای ایران سینما دفاع مقدس فیلم تئاتر
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
غزه رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین آمریکا چین روسیه نوار غزه حماس ترکیه عربستان اوکراین
فوتبال استقلال سپاهان تراکتور باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ لیگ برتر باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران
اینستاگرام همراه اول دبی اپل ناسا وزیر ارتباطات تبلیغات گوگل پهپاد
کبد چرب کاهش وزن دیابت قهوه فشار خون داروخانه