پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
آگهی"پیش از پخش" چیست؟
آگهیهای "پیش از پخش" (Pre-roll) اصطلاحی است که هم در عرصه رادیو تلویزیونی و هم در عرصه وب به کار می رود.
آگهیهای "پیش از پخش" به آگهیهایی اطلاق میشود که پیش از برنامه اصلی مورد پخش به نمایش در میآیند و مخاطب جبرا باید انها را تماشا کند و به عبارت بهتر انتخاب دیگری ندارد.
آگهیهای "پیش از پخش" بین ۱۰ تا ۱۵ ثانیه طول میکشند. به عنوان مثال وقتی شما در محیط وب یک فیلم را برای تماشا کلیک میکنید؛ ابتدا این آگهی "پیش از پخش" است که به نمایش در میاید و لحظاتی بعد فیلم مورد نظر در ادامه پخش میشود
▪ آژانسهای تبلیغاتی معتقدند آگهیهای "پیش از پخش" به سه دلیل از سایر گونههای آگهی بهتر هستند:
۱) مخاطب محبور به تماشای آنهاست؛
۲) مخاطب خودش انتخاب کرده که فیلم را ببیند و بنابراین احتمالا یک مخاطب تخصصی است (آگهی هم برایش معنادار میشود)؛
۳) و به خاطر تعاملی بودن این نوع از آگهیها امکان کلیک خوردن خود اگهی هم وجود دارد.
منبع : همشهری آنلاین
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران دولت رهبر انقلاب روز معلم معلمان نیکا شاکرمی مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم حجاب شهید مطهری شورای نگهبان
تهران هواشناسی زلزله معلم شهرداری تهران سیل قوه قضاییه آموزش و پرورش پلیس سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
خودرو قیمت خودرو بانک مرکزی قیمت دلار دلار ایران خودرو قیمت طلا سایپا کارگران بازار خودرو تورم قیمت
مشهد مسعود اسکویی فضای مجازی تلویزیون سریال سینمای ایران سینما دفاع مقدس موسیقی تئاتر
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
رژیم صهیونیستی غزه فلسطین اسرائیل آمریکا جنگ غزه روسیه چین نوار غزه حماس عربستان ترکیه
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر ایران باشگاه استقلال فوتبال رئال مادرید بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر باشگاه پرسپولیس
اینستاگرام همراه اول دبی واکسن تبلیغات اپل ناسا گوگل وزیر ارتباطات پهپاد
کبد چرب بیماری قلبی کاهش وزن دیابت داروخانه ویتامین طول عمر بارداری