یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا

بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان استخرهای سرپوشیدة خصوصی


بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان استخرهای سرپوشیدة خصوصی
توجه عمیق به مشتری و مشتری مداری, امروز راز دنیای صنعت ورزشی است. هدف از انجام این پژوهش, بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان استخرهای خصوصی سرپوشیده به منظور بهبود عملکرد استخرها, برای به دست آوردن رضایت بیشتر مشتریان و جذب بیشتر آنان است. نمونة تحقیق شامل مشتریان استخرهای خصوصی سرپوشیدة مناطق انتخابی شهر تهران (۳۶۰=N) است. با توجه به منابع موجود و پرسشنامه های ویژة رضایت مشتری و ویژگی های خدمات استخرهای ورزشی, از پرسشنامة محقق ساخته استفاده شد. آزمون آماری مورد استفاده در این تحقیق, آزمون دو جمله ای است. با توجه به اینکه دو طبقه نمره وجود داشت, برای آزمون فرضیات از این توزیع استفاده شد. نتایج به دست آمده نشان داد که بین رعایت بهداشت و امور ایمنی استخر, امکانات و تجهیزات کالبدی با رضایت مشتریان ارتباط معنی داری وجود دارد.
نویسنده : طاهر بهلکه ـ مهرزاد حمیدی ـ محمود گودرزی
منبع : نشریه الکترونیکی حرکت