یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان استخرهای سرپوشیدة خصوصی
توجه عمیق به مشتری و مشتری مداری, امروز راز دنیای صنعت ورزشی است. هدف از انجام این پژوهش, بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان استخرهای خصوصی سرپوشیده به منظور بهبود عملکرد استخرها, برای به دست آوردن رضایت بیشتر مشتریان و جذب بیشتر آنان است. نمونة تحقیق شامل مشتریان استخرهای خصوصی سرپوشیدة مناطق انتخابی شهر تهران (۳۶۰=N) است. با توجه به منابع موجود و پرسشنامه های ویژة رضایت مشتری و ویژگی های خدمات استخرهای ورزشی, از پرسشنامة محقق ساخته استفاده شد. آزمون آماری مورد استفاده در این تحقیق, آزمون دو جمله ای است. با توجه به اینکه دو طبقه نمره وجود داشت, برای آزمون فرضیات از این توزیع استفاده شد. نتایج به دست آمده نشان داد که بین رعایت بهداشت و امور ایمنی استخر, امکانات و تجهیزات کالبدی با رضایت مشتریان ارتباط معنی داری وجود دارد.
نویسنده : طاهر بهلکه ـ مهرزاد حمیدی ـ محمود گودرزی
منبع : نشریه الکترونیکی حرکت
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران حسین امیرعبداللهیان حجاب سازمان همکاری اسلامی انتخابات جنگ امیرعبداللهیان مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم مجلس حسن روحانی افغانستان
هواشناسی زاهدان سیل تهران شهرداری تهران فضای مجازی باران یسنا سامانه بارشی آتش سوزی سازمان هواشناسی هلال احمر
قیمت خودرو مالیات ارز خودرو قیمت دلار بانک مرکزی تورم مسکن دلار قیمت طلا بازار خودرو حقوق بازنشستگان
تلویزیون جهان دفاع مقدس صدا و سیما مهران غفوریان موسیقی صداوسیما سریال سینمای ایران سازمان صدا و سیما
غزه اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه حماس ترکیه اوکراین انگلیس نوار غزه ایالات متحده آمریکا یمن
فوتبال پرسپولیس رئال مادرید استقلال سپاهان لیگ برتر بارسلونا باشگاه پرسپولیس بازی باشگاه استقلال علی خطیر جواد نکونام
هوش مصنوعی اینستاگرام اپل ناسا عکاسی تبلیغات گوگل مایکروسافت
توت فرنگی کبد چرب