سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا
گاوخونی: فیلمنامه
تاریخ نشر : ۸۴۰۸۱۰
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۴۹۶۹-۴-۷
رده دیویی : ۷۹۱.۴۳۷۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : سلیمزاده - کورش
نویسنده : مدرسصادقی - جعفر
فیلمنامهی مصور حاضر دربارهی پسرکی پرشور است که به جوانی گوشهگیر و رویابین، مبدل شده است و خوابهایش را یادداشت میکند. در تماس این خوابها، 'زایندهرود' جریان دارد و راوی خود و پدرش را در حال آب تنی یا قایقرانی بر آن میبیند. وحشت از غرق شدن در آب، هر بار سبب بیداری او میشود. او مثل اغلب قهرمانان آثار نویسنده، جوانی است بیکار که با دوستانش در آپارتمانی، مجرد زندگی میکند. یکی از دوستان مشغول سرودن منظومهای است که به گفتهی خود او، راز ماندگاری ایران را بیان میکند. راوی نیز شبانه به آشپزخانه میرود تا خوابهایش از پدر و رودخانه ـ به قول یونگ، 'متداولترین نماد ناخودآگاه' ـ را بنویسد. او مینویسد تا از یادها، رها شود. سالهای گذشته را به یاد میآورد و زمانی را که با پدر به کنار رودخانه میرفتند. پدر، گریزان از تشخص آفرینهای کاذب مادر، دنبال نوعی سبکی از دست رفته تدفین به اصفهان، فراخوانده میشود. در آن جا با دختر عمهاش ازدواج میکند، اما هیچ گاه حاضر به پذیرفتن بار مسئولیت زندگی مشترک نمیشود. زنش مغازه را راه میاندازد، اما او کمتر به مغازه میرود، زیرا حضور پدر را آن جا حس میکند. به پرسه زدن در محلههای کودکی مشغول میشود و خاطرههایی را زنده میکند که همگی به افتادن در آب، ربط مییابند. دیدن قایق موتوریهایی که خوزستانیهای جنگ زده بر زاینده رود انداختهاند، پروندهی رویایی است که معنای نمادین داستان را دربر دارد.
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۴۹۶۹-۴-۷
رده دیویی : ۷۹۱.۴۳۷۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : سلیمزاده - کورش
نویسنده : مدرسصادقی - جعفر
فیلمنامهی مصور حاضر دربارهی پسرکی پرشور است که به جوانی گوشهگیر و رویابین، مبدل شده است و خوابهایش را یادداشت میکند. در تماس این خوابها، 'زایندهرود' جریان دارد و راوی خود و پدرش را در حال آب تنی یا قایقرانی بر آن میبیند. وحشت از غرق شدن در آب، هر بار سبب بیداری او میشود. او مثل اغلب قهرمانان آثار نویسنده، جوانی است بیکار که با دوستانش در آپارتمانی، مجرد زندگی میکند. یکی از دوستان مشغول سرودن منظومهای است که به گفتهی خود او، راز ماندگاری ایران را بیان میکند. راوی نیز شبانه به آشپزخانه میرود تا خوابهایش از پدر و رودخانه ـ به قول یونگ، 'متداولترین نماد ناخودآگاه' ـ را بنویسد. او مینویسد تا از یادها، رها شود. سالهای گذشته را به یاد میآورد و زمانی را که با پدر به کنار رودخانه میرفتند. پدر، گریزان از تشخص آفرینهای کاذب مادر، دنبال نوعی سبکی از دست رفته تدفین به اصفهان، فراخوانده میشود. در آن جا با دختر عمهاش ازدواج میکند، اما هیچ گاه حاضر به پذیرفتن بار مسئولیت زندگی مشترک نمیشود. زنش مغازه را راه میاندازد، اما او کمتر به مغازه میرود، زیرا حضور پدر را آن جا حس میکند. به پرسه زدن در محلههای کودکی مشغول میشود و خاطرههایی را زنده میکند که همگی به افتادن در آب، ربط مییابند. دیدن قایق موتوریهایی که خوزستانیهای جنگ زده بر زاینده رود انداختهاند، پروندهی رویایی است که معنای نمادین داستان را دربر دارد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رافائل گروسی دولت سیزدهم آمریکا اصفهان حجاب رهبر انقلاب دولت مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان مجلس انتخابات مجلس دوازدهم
تهران شهرداری تهران پلیس قتل زلزله دادگاه آموزش و پرورش قوه قضاییه وزارت بهداشت فضای مجازی شهرداری سلامت
خودرو مالیات سایپا مسکن قیمت طلا قیمت خودرو قیمت دلار ایران خودرو بازار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان بورس
نمایشگاه کتاب تلویزیون سینما دفاع مقدس سریال موسیقی تئاتر سینمای ایران نمایشگاه کتاب تهران کتاب صدا و سیما رسانه ملی
دانش بنیان اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه حماس فلسطین رفح جنگ غزه روسیه چین نوار غزه اوکراین طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال استقلال ذوب آهن لیگ برتر نساجی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی رئال مادرید سپاهان جواد نکونام
هوش مصنوعی اپل سامسونگ ناسا سرطان مایکروسافت آیفون گوگل ایلان ماسک باتری فضا فضاپیما
بیماران خاص رژیم غذایی بیمه کاهش وزن زیبایی دندانپزشکی افسردگی