چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا
دانستنیهایی برای تعلیم و تربیت برای استفاده آموزگاران، معلمان مبتدی و دانشجو معلم
تاریخ نشر : ۸۴۱۱۱۰
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۵۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۶-۷۵۶۶-۰
رده دیویی : ۳۷۰.۱
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تبریز
نویسنده : میانجی - مهدی
راهنمای حاضر که برای استفادهی آموزگاران، معلمان مبتدی و دانشجو معلمان، تالیف شده، ابتدا کلیاتی را در زمینهی تعلیم و تربیت شامل میشود. نظیر کارکردهای آموزشی و تربیتی معلم، انواع تربیت و نیازهای دانشآموزان. در بخش دوم مطالبی نظیر اهمیت و اهداف دورهی ابتدایی، طراحی آموزشی، طرح درس و دلایل استفادهی معلمان از آن، روشهای یاددهی و یادگیری، انواع روشهای تدریس و تکالیف آموزشی، درج شده است. 'خلاقیت و راهبردهای پرورش'. مبحث بعدی کتاب را تشکیل میدهد. بیان مفاهیم کلی در آموزش و پرورش در بخش دیگری از کتاب آمده که از جملهی آنها میتوان به عناصر اصلی یک برنامهی آموزشی، طبقهبندی و تحلیل هدفهای یادگیری، عوامل موثر بر یادگیری، تفاوتهای فردی و نقش تشویق و تنبیه در آموزش و پرورش، اشاره کرده. ارزشیابی گروههای استفاده کننده از ارزشیابی، اهداف امتحان، علل ارزشیابی و انواع پرسشهای امتحانی، از مباحث فصل بعد به شمار میآید و سرانجام در بخش پایانی کتاب مطالبی چون عوامل بدخطی دانشآموزان، بازیهای آموزشی، خصوصیات معلم و چند پیشنهاد به مجموعهی معلمان، فراهم آمده است.
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۵۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۶-۷۵۶۶-۰
رده دیویی : ۳۷۰.۱
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تبریز
نویسنده : میانجی - مهدی
راهنمای حاضر که برای استفادهی آموزگاران، معلمان مبتدی و دانشجو معلمان، تالیف شده، ابتدا کلیاتی را در زمینهی تعلیم و تربیت شامل میشود. نظیر کارکردهای آموزشی و تربیتی معلم، انواع تربیت و نیازهای دانشآموزان. در بخش دوم مطالبی نظیر اهمیت و اهداف دورهی ابتدایی، طراحی آموزشی، طرح درس و دلایل استفادهی معلمان از آن، روشهای یاددهی و یادگیری، انواع روشهای تدریس و تکالیف آموزشی، درج شده است. 'خلاقیت و راهبردهای پرورش'. مبحث بعدی کتاب را تشکیل میدهد. بیان مفاهیم کلی در آموزش و پرورش در بخش دیگری از کتاب آمده که از جملهی آنها میتوان به عناصر اصلی یک برنامهی آموزشی، طبقهبندی و تحلیل هدفهای یادگیری، عوامل موثر بر یادگیری، تفاوتهای فردی و نقش تشویق و تنبیه در آموزش و پرورش، اشاره کرده. ارزشیابی گروههای استفاده کننده از ارزشیابی، اهداف امتحان، علل ارزشیابی و انواع پرسشهای امتحانی، از مباحث فصل بعد به شمار میآید و سرانجام در بخش پایانی کتاب مطالبی چون عوامل بدخطی دانشآموزان، بازیهای آموزشی، خصوصیات معلم و چند پیشنهاد به مجموعهی معلمان، فراهم آمده است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
مجلس شورای اسلامی ایران مجلس شورای نگهبان دولت احمد وحیدی قوه قضائیه دولت سیزدهم رئیس جمهور رهبر انقلاب حسن روحانی حجاب
قوه قضاییه مشهد تهران هواشناسی سیل شهرداری تهران پلیس قتل فضای مجازی بارش باران سازمان هواشناسی دستگیری
مالیات قیمت دلار قیمت خودرو خودرو چین قیمت طلا بانک مرکزی بازار خودرو دلار سایپا مسکن بورس
نمایشگاه کتاب کتاب تلویزیون فردوسی سریال هالیوود شاهنامه نمایشگاه کتاب تهران دفاع مقدس سینمای ایران مهران مدیری سینما
دانشگاه تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی فضا تحقیقات و فناوری
فلسطین اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه آمریکا جنگ غزه روسیه حماس اوکراین ترکیه نوار غزه طوفان الاقصی
فوتبال استقلال پرسپولیس باشگاه استقلال رئال مادرید لیگ برتر لیگ برتر ایران فولاد خوزستان جواد نکونام مهدی طارمی فولاد لیگ برتر فوتبال ایران
هوش مصنوعی گوگل عیسی زارع پور هواپیما ناسا تبلیغات تلفن همراه موبایل دوربین ایرانسل اپل
چای وزارت بهداشت خواب سرطان زوال عقل دیابت کاهش وزن آلزایمر سرماخوردگی تجهیزات پزشکی بارداری نمک